همشهری آنلاین: وزیر دفاع گفت: تلاش دولت و نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی از بازنشستگان تحت پوشش است و در این خصوص به زودی بسته‌های حمایتی غیرنقدی به بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه می‌شود.

حاتمی

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ حاتمی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش علمی سالیانه تامین اجتماعی نیروهای مسلح که در ساختمان وزارت دفاع برگزار شد، در جمع خبرنگاران، افزود: بازنشستگان امروز نیروهای مسلح رزمندگانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی کشیدند.

وی اظهار داشت: بازنشستگان امروز همرزمان شهدا و جانبازان هستند و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند.

وزیر دفاع گفت: با توجه به شرایط کنونی در خصوص مسائل اقتصادی که موجب کاهش قدرت خرید بازنشستگان شده است، باید با حمایت های مختلف از این قشر موجب عبور از این شرایط شویم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بازنشستگان نیروهای مسلح نسل ویژه ای هستند و در دوران هشت سال دفاع مقدس و طول انقلاب زحمت های زیادی برای نظام کشیده اند.

وی افزود: در این ارتباط تامین اجتماعی نیروهای مسلح یک کار تکلیفی، قانونی، ارزشی، عاطفی و عقلانی است و در قبال بازنشستگان موظف به ارائه خدمت است.

خدمت به بازنشستگان نیروهای مسلح یک کار ارزشمند است افزود: در این ارتباط نباید به راهکارهای کوتاه مدت اکتفا کرد بلکه باید با استمرار به سمت حرکت های پایدار و بلند مدت رفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: در این خصوص باید به دور از راهکارهای غیر بومی به سمت راهکارهای بومی حرکت کرده و مورد استفاده قرار دهیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: اگر امروز در خصوص این مهم با مسائل و مشکلاتی رو به رو هستیم نشانگر این مهم است که در گذشته به صورت جدی به آن پرداخته نشده است.

وی گفت: امیدوارم با ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات بازنشستگان را با ایجاد برنامه بلند مدت حل کنیم.

نخستین همایش علمی سالیانه تامین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن همایش های تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امیدواریم در این ایام اخبار خوبی در زمینه مسائل فضایی، دریانوری و غیره برای ملت ایران ارائه کنیم.

حاتمی خاطرنشان کرد: در حوزه فضایی با کمک و همکاری وزارت ارتباطات و دانشگاههای مختلف همکاری بسیار خوبی صورت گرفته که قدردان آنها هستیم.

بنابراین گزارش، نخستین همایش علمی سالانه تامین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در خصوص مشکلات و ارائه راهکارهای رفع مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح در ساختمان وزارت دفاع برگزار شد.

کد خبر 422440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha