دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه هنری آمیدا نمایشگاه «کلاغ؛ ۲۰ تصویر ۲۰ روایت» را عصر جمعه ۲۵ آبان در نگارخانه مژده برپا می‌کند.

نمايشگاه كلاغ گروه آميدا

به گزارش همشهری آنلاین، آمیدا سال ۱۳۹۰ به همت جمعی از هنرمندان در حال تحصیل کارشناسی ارشد تصویرسازی شکل گرفته که نام‌شان را از عبارت «آرزوی ماندگاری یک دوستی ابدی» گرفته‌اند و اعضای آن عبارتند از مریم ارشادی فارسانی، معصومه اعتبارزاده، بهدخت بهروزی، هاله توکلی، گلناز خانعلیزاده، آزاده خیرآبادی، زیبا ذاکر، محسن رزاقی، الهام شایان‌فر، مریم شاهورانی، آیسان صادقی، عطیه ضیغمی، پریسا طالع‌زاده، الهه فرمانیان، فهیمه فریمانه، پیمان مبارکی، امیر محمدخانی، حمیده معتمدفر، سارا نوروز کرمانشاهی و سیمین هنرور.

نخستین فعالیت آمیدا برگزاری نمایشگاهی با موضوع آزاد در شهریور ۱۳۹۴ در موزه هنر ملی ایرانی و نگارخانه پردیس بود که مورد استقبال اهالی هنر قرار گرفت. گرچه وجه مشترک این گروه تصویرسازی و تشریک مساعی با یکدیگر است اما تنوع آثار گویای آن است که هر هنرمند با نگاه مجزا و زبان شخصی، یک مسیر هنری متفاوت برای بیان موضوع کلاغ طی کرده است.

نمایشگاه «کلاغ؛ ۲۰ تصویر ۲۰ روایت» عصر جمعه ۲۵ آبان در نگارخانه مژده به نشانی سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، شماره ۲۷ افتتاح می‌شود و تا دوم آذرماه هر روز جز شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به تماشا خواهد بود.

کد خبر 422395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha