یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ در همایش توسعه‌دهندگان این شرکت از گوشی تاشو خود رونمایی کرد.

سامسونگ

این شرکت به تکنولوژی استفاده شده در نمایشگر تاشو این گوشی Infinity Flex Display می‌گوید که درواقع نمایشگری با اندازه ۷.۳ اینچ است که اگر آن را تا کنید، به یک گوشی تبدیل شده که می‌تواند در جیب شما قرار بگیرد.

این دستگاه، به نظر طراحی نهایی ندارد و فعلا پروتوتایپی است که سامسونگ از این محصول در مراسم توسعه دهندگان خود نمایش داد.

این شرکت حتی نور سالن را هم کم کرد تا چیزی از طراحی این محصول دیده نشود. این گوشی یا تبلت یا هرچیز دیگری که می‌توان آن را نامید، مثل تصویر زیر تا می‌شود و پشت آن نمایشگری دیگر قرار دارد که این محصول را به گوشی تبدیل می‌کند. نمایشگر داخلی گوشی تاشو سامسونگ نیز همانطور که گفتیم اندازه ۷.۳ اینچی دارد.

این دستگاه، به نظر طراحی نهایی ندارد و فعلا پروتوتایپی است که سامسونگ از این محصول در مراسم توسعه دهندگان خود نمایش داد. این شرکت حتی نور سالن را هم کم کرد تا چیزی از طراحی این محصول دیده نشود.

این گوشی یا تبلت یا هرچیز دیگری که می‌توان آن را نامید، مثل تصویر زیر تا می‌شود و پشت آن نمایشگری دیگر قرار دارد که این محصول را به گوشی تبدیل می‌کند. نمایشگر داخلی گوشی تاشو سامسونگ نیز همانطور که گفتیم اندازه ۷.۳ اینچی دارد.

از مشخصات و دیگر ویژگی‌های این محصول هنوز هیچ چیزی نمی‌دانیم اما سامسونگ اعلام کرد که کاربران می‌توانند با این دستگاه، سه اپلیکیشن را به صورت همزمان باز کرده و استفاده کنند. قابلیتی که چنین چیزی را فراهم می‌کند، Multi Active Window نام گرفته است.

همچنین سامسونگ اعلام کرد که در ماه‌های پیش رو، می‌تواند نمایشگرهای قابل تا شدن Infinity Flex Display را به تولید انبوه برساند اما اعلام نکرد که دقیقا چه زمانی می‌توانیم با نسخه نهایی این گوشی آشنا شویم

کد خبر 422306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha