همشهری آنلاین: نیکول کیدمن سرانجام سکوتش را شکست و از اختلاف اساسی با دو فرزندخوانده ارشد خود در عرصه انتخاب مذهب پرده برداشت.

تام كروز و نيكول كيدمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر سرشناس هالیوودی در گفتگوی اخیر با مجله Who در استرالیا شاید برای نخستین بار سخنانی درباره کانر و بلا بر زبان آورد؛ پسر ۲۳ ساله و دختر ۲۵ ساله که در دوران زندگی مشترک با تام کروز آنها را به فرزندخواندگی پذیرفته بودند و حالا در عرصه دین و مذهب راه پدرخوانده مشهور خود را پیش گرفته‌اند که عضو ارشد کلیسای ساینتولوژی (مکتب علم‌گرایی) است.

کیدمن با اشاره به اینکه دوست داشتن فرزندان را وظیفه مادری خود می‌داند، گفت: «دوست ندارم مسائل شخصی را فاش کنم و باید مراقب رابطه‌های مادر و فرزندی باشم. ۱۵۰ درصد اطمینان دارم که جانم را برای بچه‌هایم می‌دهم و این را وظیفه خودم می‌دانم. کانر و بلا تصمیم گرفته‌اند به شیوه پدرخوانده‌شان تام کروز به آیین کلیسای ساینتولوژی بپیوندند. آنها بزرگ شده‌اند و حق دارند برای خود و زندگی‌شان تصمیم بگیرند. وظیفه من دوست داشتن بچه‌هاست.»

نیکول کیدمن و فرزندخوانده‌هایش در ورزشگاه

بازیگر ۵۱ ساله استرالیایی خود را اسطوره صبر معرفی کرد و افزود: «این باور من است؛ مهم نیست فرزند شما چه می‌کند. بچه عشق دارد و بچه باید بداند عشقی هست و من در این زمینه آغوشم باز است.» کیدمن که جایزه اسکار هم در کارنامه دارد، ادامه داد: «نثار کردن عشق بدون قید و شرط مهم‌ترین وظیفه هر پدر و مادر است و من دریغ کردن این عشق را از بچه‌ها در هر خانواده و هر رابطه کاری اشتباه می‌دانم.»

گفتگوی کیدمن را مجله Who چند هفته پس از انتشار یادداشت این ستاره سرشناس در مجله نیویورک اتفاق افتاده است؛ جایی که در آن به رابطه خود با کروز پرداخت و اعتراف کرد که ازدواج با این بازیگر مشهور باعث شد از آزارهای جنسی موجود در صنعت سینما در امان بماند.

کیدمن در ۱۹۹۰ سر صحنه فیلم سینمایی «روزهای تندر» با کروز آشنا شد و ازدواج آنها حدود یک دهه دوام داشت. این دو ستاره بزرگ هالیوود در ۲۰۰۱ از هم جدا شدند و کیدمن حالا چند سال است با کیث اربن، خواننده نیوزیلندی زندگی می‌کند. حاصل این ازدواج دو دختر ۱۰ و هفت ساله است.

کد خبر 422297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha