همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی در دیدار فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

فوتبال ساحلي

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بین تیم‌های ملی ایران و روسیه از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه (۱۹ آبان) در کشور امارات برگزار شد.

این مسابقه در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ ملی‌پوشان ایران به پایان رسید تا ایران برای دومین بار قهرمان این مسابقات شود. ایران در مرحله گروهی هم توانسته بود تیم روسیه را شکست دهد.

گل اول ایران در این بازی را کیانی از روی یک ضربه پنالتی در دقیقه چهارم نیمه اول به ثمر رساند. دقایقی بعد سعید پیرامون گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

در این بازی بهزادپور، دروازه‌بان ایران باز هم درخشان ظاهر شد و شوت از راه دور او با برخورد با مدافع حریف وارد دروازه روسیه شد تا بازی سه بر صفر شود.

در آغاز نیمه دوم بازیکن روسیه با حرکت در عرض زمین و شوت، گل اول روسیه را به ثمر رساند. گل چهارم ایران نیز باز هم بعد از شوت بازیکن ایران با برخورد به مدافع حریف به ثمر رسید. ۴ دقیقه مانده به پایان بازی بازیکنان روسیه گل دوم را زدند تا بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم ملی ایران تمام شده و بازیکنان ایران کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

کد خبر 422266

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha