شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است تیمش می‌تواند با حضور ۸۰ هزار هوادار نتیجه بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را جبران کند و قهرمان این مسابقات شود.

گرشاسبی: به اندیشه بزرگ بازیکنانم افتخار می‌کنم/ می‌توانیم قهرمان آسیا شویم

به‌ گزارش ‌ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: من هیچ‌گاه در ورزش نامردی نکرده‌ام. قرارداد برانکو به اتمام رسید و پرسپولیس ۴۷  میلیارد تومان بدهی داشت اما ما کار را با یک بسم الله شروع کردیم. همه هیات مدیره، بازیکنان و کادر فنی برای موافقت پرسپولیس همدل بودند. در خیلی از مواقع لطف خدا باعث شد مشکلات و گره‌های تیم باز شود.

وی ادامه‌ داد: خیلی حرف‌ها در سینه من است و می‌دانم که بازیکنان و تیم من چه جانفشانی‌هایی انجام دادند تا الان به جایی رسیده‌ایم که دل پرسپولیسی‌ها را پس از سال‌ها شاد کردیم. دو فصل قهرمان لیگ شدیم و دو سوپر جام کسب کردیم. حتی در آمار نیز جزو بهترین‌ها قرار داشتیم. همه با هم همدل بودیم تا به دور از حاشیه‌ها در مسیر پیشرفت قدم برداریم. ان‌شاء‌الله  امروز (شنبه) خداوند کمک کند و روز ما باشد تا کاری کارستان انجام دهیم.

گرشاسبی درباره کارهای صورت گرفته برای حفظ روحیه بازیکنان پس از شکست در بازی رفت، عنوان کرد: اولین اقدام ما در باشگاه این بود که طبق خواسته برانکو بتوانیم درخواست‌های او را عملی کنیم. بازی برگشت خیلی زود برگزار می‌شود و زمان خیلی زیادی برای تدارکات ویژه‌ نبود. ما به سختی می‌توانستیم بلیت تهیه کنیم و اردویی را در دوبی داشته باشیم. خیلی از این مشکلات برای ما به وجود آمد اما نگذاشتیم ذره‌ای از آن به تیم سرایت کند. در نیمه اول بازی رفت خیلی بدشانس بودیم. در نیمه دوم هم آنها فقط دو توپ روی دروازه‌ آوردند که گل شد که گل دوم همان طور که مشخص بود آفساید بود. بازیکنان پس از باخت بدی که در ژاپن داشتند به هم ریختند.

او ادامه داد: جلسه‌ای بعد از شام با بازیکنان، کادر فنی و اعضای هیات مدیره برگزار کردیم. به آنها یادآور شدیم که وقتی کاشیما با ۳۵ هزار هوادار در زمین خودش دو گل می‌زند ما در آزادی با ۸۰ هزار نفری که قرار است ما را حمایت کنند، کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم. آن هم حمایت افراد دوست داشتنی که از شش ساعت پیش از بازی در ورزشگاه حاضر می‌شوند و شعارهای حمایتی برای تیم سر می‌دهند. بازیکنان بعد از آن هم قسم شدند و حتی در پرواز به شوخی و خنده پرداختند. من خودم به این بزرگ فکر کردن و حرفه‌ای بودن بازیکنانم افتخار  کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مهمانان ویژه‌ بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: حدود ۱۱۰ مهمان خارجی خواهیم داشت. البته این بدون در نظر گرفتن ۲۰۰ خبرنگار   خارجی است که قرار است به ایران بیایند. اینفانتینو چون در داربی سال گذشته حضور داشت و شور و هیجان هواداران ایرانی را دیده بود، دوست داشت دوباره این جو را تجربه کند و به صورت ناگهانی اعلام کرد که در ایران حضور پیدا خواهد کرد. دبیر کل AFC و یوفا نیز قرار است در ایران حضور پیدا کند و حتی اجلاسی نیز در کشورمان دارد. قرار است برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای برای آسیا داشته باشند که این از خیر و برکات پرسپولیس است که چنین حوادث خوب ورزشی اتفاق می‌افتد. به طور مثال پس از ۴۳ سال دستی به سر و روی ورزشگاه آزادی کشیده شد. من به خاطر این از وزیر ورزش و جوانان، مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مدیران ورزشگاه آزادی، یگان ویژه‌ و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر می‌کنم که دست به دست هم دادند تا این همیت و عزم ملی به وجود آمد. این باعث شد میزبانی بزرگی را در کشورمان تامین کنیم تا بتوانیم نمره قبولی را از اینفانتینو و شیخ سلمان بگیریم تا بتوانیم میزبانی‌های بزرگ‌تری‌ را هم در ایران داشته باشیم.

گرشاسبی درباره پذیرفتن اینفانتینو در ایران به خاطر حضور بانوان در ورزشگاه در دیدار پرسپولیس و کاشیما، تصریح کرد: عدم حضور آنها ممکن بود مشکلاتی را برای میزبانی ما فراهم کند. آنها و خانواده‌های ژاپنی با هماهنگی حضور پیدا می‌کنند که جای مشخصی برای آنها در نظر گرفته شده است. امیدوارم هواداران ما بار دیگر فرهنگ و الگوسازی خود را نشان دهند تا پرسپولیسی که در دادگاه‌های خارجی به عنوان یک خلافکار شناخته می‌شد و ما توانسته بودیم با پرداخت بخشی از بدهی‌ها این ذهنیت را پاک کنیم و تبدیل به اسطوره‌ای در ذهن مهمانان خارجی شود تا دیگر رای‌های ظالمانه‌ای علیه پرسپولیس داده نشود.

وی درباره از کوره در رفتن پرسپولیسی‌ها در بازی رفت، گفت‌: برانکو چندین بار رفتار بازیکنان را تک به تک آنالیز کرد. با بازیکنان صحبت کردند و رفتار آنها بازنگری شد و مطمئنا امروز روز خوبی برای پرسپولیس خواهد بود تا بازیکنان از دقیقه اول برای جبران شکست و قهرمانی در آسیا بجنگند و نگذارند این جام به راحتی از تهران خارج شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بلیت فروشی و شماره گذاری صندلی‌ها، گفت‌: این کار با مصوبه شورای تامین صورت گرفته است و همه بلیت‌ها به فروش رفته است. هر کسی که بلیت خریداری کرده شماره کارت ملی او ثبت شده است و هر کسی که به استادیوم مراجعه می‌کند با چهره‌اش شناسایی می‌شود. سپس بلیت به آنها تقدیم خواهد شد. این صحبت را می‌خواهم با هواداران انجام دهم که مالک اصلی پرسپولیس هستند. لطفا بدون بلیت وارد ورزشگاه نشوند که این مساله آسیب زدن به پرسپولیس است. این که بخواهند مسیر زیادی را طی کنند و نتوانند به داخل ورزشگاه ورود پیدا کنند این آسیب زدن به خودشان می‌شود و ما نیز شرمنده آنها خواهیم شد. اگر ظرفیت ورزشگاه ۲۰۰ هزار نفر هم بود، هواداران پرسپولیس آن را پر می‌کردند.

کد خبر 422186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha