مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کمتر از یک ماه پیش بود که یکی از اعضا شورای شهر تهران در تذکری بر لزوم توجه به گود رها شده در کنار برج میلاد تاکید و اعلام کرد که این گود در دست نیروی انتظامی است.

گود برج ميلاد

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمین گودبرداری شده در مجاورت برج میلاد که به گفته زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران در اختیار نیروی انتظامی است، گفت: در این زمینه اختلافی میان بنیاد تعاون ناجا و یکی از معاونتهای شهرداری وجود داشت و تا جایی که من از آن خبر دارم جلسه‌هایی برگزار شده و دو طرف به نتایج خوبی هم رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضورش در برخی جلسه‌های مربوط به پیگیری این مساله گفت: قرار بوده بنیاد تعاون ساختمانی آنجا بسازد که مجوزش صادر نشد و تا جایی که من خبر دارم و موضوع را دنبال می کنم، نتایج خوبی حاصل شده‌است. 

زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در هفته ناجا بر لزوم توجه به گود رها شده برج میلاد که در دست نیروی انتظامی است تأکید کرده و گفته بود: یکی از این گودهای پرخطر، گود کنار برج میلاد است که لازم می‌دانیم از نیروی انتظامی بخواهیم  هر چه سریع‌تر فکری به حال این موضوع کند.

کد خبر 422146
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha