همشهری آنلاین: شرکت کره‌ای سامسونگ روز چهارشنبه ۷ نوامبر (۱۶ آبان) از تلفن همراه هوشمند تاشو با دو صفحه نمایش رونمایی کرد.

سامسونگ

با پایین آمدن سود فروش تلفن‌های همراه سامسونگ، این شرکت قصد دارد با معرفی این گوشی هوشمند نظر مشتریان را جلب و برنامه‌نویسان اندروید را برای نوشتن برنامه‌های جدید تشویق کند.

جاستین دانسیون، یکی از مدیران ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ در مراسمی در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا با اشاره به این نکته که شرکت‌های متعددی قصد دارند تلفن‌های تاشوی هوشمند تولید کنند، نمونه‌ای از گوشی جدید سامسونگ با صفحه نمایشی به قطر ۱۸.۵ سانتیمتر را به مدعوین نشان داد و از قابلیت‌های این محصول جدید صحبت کرد.

سامسونگ اعلام کرده است که در ماه‌های آینده این محصول به تولید انبوه خواهد رسید.

این تلفن تاشوی هوشمند جدید سامسونگ شبیه به یک تلفن همراه قطور با یک صفحه هوشمند است. با باز کردن آن، گوشی تبدیل به تبلت می‌شود.

شرکت سامسونگ در مراسم رونمایی از تلفن جدیدش به حضار و خبرنگار اجازه دست زدن و بررسی محصول را از نزدیک نداد.

سرپرست بخش طراحی اندروید در شرکت گوگل نیز با نمایندگان سامسونگ در مراسم معرفی محصول جدید بر روی صحنه بود و اعلام کرد که گوگل قصد دارد برنامه‌های اندرویدی برای تلفن همراه جدید طراحی کند.

کارشناسان تکنولوژی حاضر در مراسم به خبرنگاران گفتند سامسونگ باید نشان دهد که این محصول چیزی بیشتر از یک عمل تبلیغاتی است و قابلیت‌های آن را ثابت کند.

هنوز درباره قیمت احتمالی تلفن همراه هوشمند تاشوی سامسونگ خبری منتشر نشده است و اما انتظار می‌رود قیمت آن از دیگر محصولات سامسونگ بسیار بالاتر باشد.

شرکت چینی هواوی نیز اعلام کرده است قصد دارد تولید تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو را از اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز کند.

کد خبر 422042
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha