همشهری آنلاین: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جو ورزشگاه آزادی واقعا شوکه‌کننده است. هیچ کلمه‌ای در هیچ زبانی وجود ندارد که بتواند احساس قهرمانی در این ورزشگاه را توصیف کند.

افشین قطبی

فارس نوشت: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه برگزار می‌شود.

افشین قطبی سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه مربیگری به مدت 3 سال و نیم در ژاپن دارد، درباره قهرمانی با پرسپولیس در سال 2008 در استادیوم آزادی، گفت: در بازی آخر مقابل سپاهان در دقیقه 96 مقابل 110 هزار هوادار قهرمان شدیم. جو این ورزشگاه واقعا شوکه‌کننده است. هیچ کلمه‌ای در هیچ زبانی وجود ندارد که بتواند احساس قهرمانی در این ورزشگاه را توصیف کند.

وی افزود: به عنوان یک بازیکن یا مربی فوتبال آسیا، بازی در این استادیوم تجربه شگفت‌انگیزی است. استادیوم آزادی یک کولوسئوم (میدان تئاتر بزرگ) در آسیاست.

تیم فوتبال کاشیما در مرحله رفت فینال لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد اما قطبی اعتقاد دارد حضور هواداران پرشور در تهران کار را برای کاشیما سخت خواهد کرد.

قطبی در این باره عنوان کرد: من فکر می‌کنم آنها با این واقعیت روبه‌رو می‌شوند که هواداران پرسپولیس عملا از شب قبل از بازی بیرون از استادیوم حضور خواهند داشت و صبح روز بازی، ورزشگاه کاملا پر خواهد شد. سر و صدا در این ورزشگاه شگفت انگیز است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این یک چالش بزرگ برای مربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس است چرا که انها زیر فشار و استرس هستند. در خانه آنها احساس خواهند کرد برای کسب نتیجه دلخواه هوادارانشان تحت فشار هستند.

قطبی در ادامه مصاحبه خود با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تفاوت‌های پرسپولیس و کاشیما پرداخت و گفت: شما درباره تقابل دو فرهنگ متفاوت صحبت می‌کنید. تیم‌های ژاپنی بسیار منظم، محافظه‌کار و اجتماعی هستند اما وقتی به تیم‌های ایرانی نگاه می‌کنید آنها بسیار خلاق هستند. این مورد بازیکنانی است که فوتبال خیابانی بازی می‌کنند بنابراین آنها به تنهایی قادر خواهند بود شرایطی را خلق کنند که ممکن است مفید و با صرفه باشد.

قطبی افزود: فکر می‌کنم در هر فینالی تیمی موفق است که کمتر اشتباه کرده و از موقعیت‌ها استفاده کند.

کد خبر 422010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha