همشهری‌آنلاین: مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران با تأکید بر این‌که از سه‌شنبه ۱۵ آبان مرحله دوم طرح کاهش آغاز می‌شود،‌ گفت: دوربین‌ها خودروهای فاقد معاینه فنی را ۵۰ هزار تومان جریمه می‌کنند.

به گزارش فارس، سیدنواب حسینی‌‌منش بااعلام اين خبر گفت: این جرائم برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران در خصوص دلایل تعویق در اجرا مرحله دوم طرح کاهش گفت: یکی از دغدغه‌های شهروندان و پلیس این بود که طول صف‌های مراکز معاینه فنی زیاد است. به خصوص در 4 مرکز شمالی طول صف 4 الی 5 ساعت بوده است. البته با اطلاع‌رسانی انجام شده و 24 ساعته شدن 4 مرکز معاینه فنی طول صف‌ها کاهش پیدا کرد.

حسینی‌منش گفت:‌يك‌شنبه 13 آبان، 9 هزار و 450 خودرو معاینه فنی دریافت کردند و طول صف هم کمتر از یک ساعت بود. دوشنبه صبح که از چند مرکز بازدید کردم طول صف بسیار کم شده بود.

او با بیان این‌که دغدغه دیگر پلیس این بود که مردم از اجرا مرحله دوم طرح کاهش مطلع نیستند گفت: معاینه فنی جزء قانون است.اين‌كه مردم اطلاع‌ ندارند، نداریم، قانون است که خودرو بالای 4 سال باید معاینه فنی داشته باشد تا به آنها اجازه تردد داده شود. این‌که مردم مطلع نیستند حرف درستی نیست.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران با تأکید بر این موضوع که 100درصد برای اجرا مرحله دوم آماده هستیم،‌گفت: از سه‌شنبه این طرح آغاز می‌شود.

او در خصوص نوبت‌دهی آنلاین گفت: دوشنبه که گزارش گرفتم تا 26 ‌آبان ماه شهروندان آنلاین وقت رزرو کردند و این جای خوشحالی دارد.

به گفته حسینی‌منش با رزرو آنلاین دیگر شهروندان در صف نمی‌مانند و وقتی وارد مرکز شوند معاینه فنی آنها انجام می‌شود.

کد خبر 421098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha