همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است که پیامد آن بارش باران و وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف بر این برای این مناطق خواهد بود

برف

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: امروز (۱۴ آبان) برای بخش‌هایی از استان‌های گیلان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، سه شنبه (۱۵ آبان) سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تقویت می‌شود و بارش به دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز کشور کشیده می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه (۱۶ آبان) بارش در غرب کشوربه‌تدریج کاهش می‌یابد و در شمال غرب، جنوب غرب، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی دو روز آینده نیز برای جنوب غرب و غرب کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ آبان ماه) غرب خلیج فارس و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان اظهار کرد: فردا (۱۵ آبان) هوای تهران ابری گاهی همراه با بارش باران و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت چهارشنبه (۱۶ آبان) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود که بیشترین دمای این روز ۱۲ درجه سانتیگراد و کمترین آن ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 421088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha