همشهری آنلاین: دومین همایش دوسالانه با من بخوان و جایزه جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ هم‌زمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برگزار می‌شود.

همایش با من بخوان

به گزارش خبرگزاری ایبنا موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با پشتیبانی شرکت عمران آذرستان، دومین همایش دوسالانه «با من بخوان» و جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» را با شعار «با من بخوان تا اوج پرواز» پنجشنبه (۲۴ آبان‌ماه) هم‌زمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تالار گنجینه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌کند.

«بررسی دستاوردها و چالش‌ها در ترویج خواندن»، «نمایش چند فیلم مستند از تجربه‌های گوناگون با من بخوان» و اهدای جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» به آموزگاران برگزیده از محورهای این همایش هستند.

در این همایش، جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» برای دومین سال به ۱۳ آموزگار برگزیده از مناطق دوردست و کم‌برخوردار ایران اهدا می‌شود. این آموزگاران که در شرایطی دشوار و با کمترین امکانات آموزشی کار می‌کنند، توانسته‌اند در چارچوب برنامه «با من بخوان» گام‌های بلند و موثری در زمینه آموزش خلاق سواد پایه و ترویج کتاب‌خوانی در میان کودکان بردارند.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آبان‌ماه از طریق سایت «با من بخوان» به نشانی www.khanak.org ثبت‌نام کنند.دومین همایش دوسالانه «با من بخوان» ساعت ۹ تا ۱۶ پنجشنبه (۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷) در تالار گنجینه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان مادر، انتهای خیابان شهید بهزاد حصاری (رازان جنوبی) برگزار می‌شود.

کد خبر 420942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha