همشهری آنلاین: هوگوپوشان مازندرانی در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان زنان، جام قهرمانی را بالای سر بردند، تهرانی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و البرز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

Takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان زنان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» که از صبح روز جمعه (11 آبان) با حضور 225 تکواندوکار در قالب 30 تیم از استان‌های سراسر كشور در فدراسیون تکواندوي کشورمان آغاز شده بود، به پایان رسید.

تیم مازندران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره (1 مدال قرآنی)، 1 برنز و 67 امتیاز مقتدرانه عنوان قهرمانی را به تصاحب خویش در آورد، زنان تهرانی با 2 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 53 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و تکواندوکاران البرز نیز با 2 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 51 امتیاز عنوان سوم را به دست آوردند.

تیم‌های خراسان رضوی، گیلان، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، یزد و کردستان به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند.

همچنین در پایان مسابقات قرآنی، نسرین جوان‌بخت از استان خراسان‌رضوی عنوان نخست را کسب کرد، سهیلا انصاری از مازندران دوم شد و مهدیه حصبائی از استان آذربایجان ‌شرقی و زینب قربانی از استان مرکزی بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

برترین‌های این دوره از سوی کمیته برگزاری مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داوران: نادیلا دردی عبادی (تهران) و زهرا عشیری (خوزستان)

بهترین سرمربی: محبوبه محمدنژاد (مازندران)

بهترین سرپرست: اکرم نساروند (خوزستان)

فنی‌ترین بازیکن: نگین ناصربخت (البرز)

بازیکن شیرزن: آرمینا احمدی (یزد)

تیم اخلاق: ایلام

 

کد خبر 420904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha