همشهری آنلاین: سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما در نشست خبری پیش از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان ‌آسیا در خصوص وضعیت تیم خود و حریف سخن گفتند

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني باشگاه پرسپوليس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز (جمعه يازده آبان) در نشست خبری پیش از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز گفت: با شناخت کامل به ژاپن آمده‌ایم و نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم.

برانکو ایوانکوویچ با ابراز خوشحالی از حضور تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: به خوبی نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم و با همه آمادگی و توانمان و به عنوان بهترین تیم منطقه به فینال راه یافتیم. امیدوارم روند خوبمان را در بازی فینال نیز ادامه دهیم و با یک نتیجه خوب ژاپن را ترک و بازی دوم را در تهران برگزار کنیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای کنترل ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌های تیم کاشیما دارد که به نوعی نقطه قوت این تیم به حساب می‌آید، گفت: طبیعی است که کاشیما را آنالیز کرده باشیم؛ می‌دانیم که این تیم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توانسته‌ سون سامسونگ را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد.

وي افزود: فکر می‌کنم ممکن است در فینال اتفاقات دیگری رخ دهد. بازیکنان ما آماده‌اند تا با هر اتفاقی مقابله کنند. ما بهترین تدارک را برای حضور در فینال داشته‌ایم اما فکر می‌کنم بتوانیم بهترین راه و عملکرد را در زمین ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش بیشتر در زمین خود موفق‌تر بوده و فکر می‌کند این بار نیز همین اتفاق رخ دهد، افزود: ما از این بابت خیلی خوشحالیم که وقتی در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم یک ورزشگاه پر از تماشاگر داریم. هواداران از دقیقه یک ما را حمایت می‌کنند و این باعث می‌شود که نقش خود را بهتر انجام دهیم اما فلسفه ما این است که در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و فردا هم به همین شکل خواهد بود.

برانکو ادامه داد: بازیکنان ما از هر نظر برای این بازی آماده شده‌اند و می‌دانند که شرایط به چه شکلی است؛ می‌خواهند در حد توانشان تلاش کنند تا نتیجه بسیار خوبی را در بازی رفت فینال به دست بیاوریم اما باید بگویم حضورمان در ورزشگاه آزادی همیشه برایمان یک قوت قلب محسوب می‌شود. همیشه هوادارانمان را پشت سر خود احساس می‌کنیم و آنها به بهترین شکل ما را حمایت می‌کنند.

"گو اوی وا" سرمربی تیم کاشیما آنتلرز نیز در این نشست خبری گفت: همه بازیکنان ما اهمیت این دیدار را به خوبی می‌دانند؛ مطمئن باشید در بازی فردا نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم پیروز بازی شویم. فردا در خانه بازی خواهیم کرد و هدف ما این است که با حمایت هوادارانمان یک فوتبال هجومی با نگرش درگیرانه به نمایش بگذاریم تا بتوانیم برنده مسابقه شویم.

وی افزود: کاملا یقین دارم که می‌توانیم بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و می‌توانیم برنده از زمین خارج شویم.

بازی رفت تیم های پرسپولیس تهران و کاشیما آنتلرز ژاپن فردا (شنبه 12 آبان) ساعت 9 صبح به وقت تهران با قضاوت «ما نینگ» داور 39 ساله چینی برگزار خواهد شد.

کد خبر 420712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha