چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک زوج جوان هندی در تلاش برای گرفتن سلفی در پارک ملی یوسیمیتی در آمریکا از ارتفاع ۲۴۵ متری سقوط کردند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسوشيتدپرس، ماموران پارك ملي يوسيميتي در كاليفرنيا جنازه ويشنو ويسوانات 29 ساله و ميناكشي مورتي 30 ساله را روز سه‌شنبه از عمق 245 متري مكاني بيرون آوردند كه مردم و گردشگران مي‌توانند تا كناره بدون حفاظ آن جلو بروند و مناظر پايين‌دست و دره را تماشا كنند. اين قسمت موسوم به تفت پوينت حفاظ ندارد و احتمال مي‌رود زوج جوان هندي به همين دليل از آن بالا به پايين پرت شده باشند.

ويسوانات از مهندسان نرم‌افزار شركت سيسكو هند در دفتر مركزي در سن‌خوزه كاليفرنيا بود و نكته عجيب اينكه تصوير همسر او با موهاي صورتي‌رنگ در آخرين لحظه‌ها پيش از سقوط در سلفي يك دختر و پسر جوان ثبت شده است. شان متيسن كه همراه نامزدش به تفت پوينت رفته بود، مي‌گويد: «ميناكشي كه با موهايش توجه خيلي‌ها را جلب كرده بود، دو بار ناخواسته در پسزمينه سلفي ما قرار گرفت و من همان لحظه نگران جانش بودم. او بيش از اندازه به لبه پرتگاه نزديك شده بود.»

متيسن و نامزدش رز وقتي متوجه ماجرا شدند كه تصاوير زوج بداقبال هندي روز دوشنبه در رسانه‌ها منتشر شد و آنها فهميدند عكس ميناكشي دست‌كم در دو سلفي موجود در دوربين گوشي‌شان ثبت شده است. قرار است پيكر زن و مرد هندي در همان آمريكا به خاك سپرده شود، چون شرايط جنازه‌ها به گونه‌اي نيست كه بتوان آنها را تا هندوستان منتقل كرد.

ويشنو و ميناكشي سال 2010 از دانشكده مهندسي دانشگاهي در ايالت كرالا دانش‌آموخته شدند و هر دو از دانشجويان خوب دانشگاه بودند. آنها چهار سال پيش با هم ازدواج كردند و به دليل علاقه‌اي كه هر دو به سفر رفتن داشتند، وبلاگي راه انداخته بودند و تجربه‌هايشان را در آن منتشر مي‌كردند.

تعداد قربانيان سلفي در هند بيش از ديگر كشورهاست و به همين دليل مقام‌هاي مسئول از مدتي پيش با قرار دادن علائم و نشانه‌هاي هشداردهنده از مردم و گردشگران مي‌خواهند در نقاط پرحادثه از گرفتن سلفي بپرهيزند.

کد خبر 420578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha