دادگاه رسیدگی به اتهام مدیران مسئول خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری فرارو و روزنامه مردم سالاری در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رسیدگی به پرونده مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری فرارو و روزنامه مردم سالاری صبح امروز، یکشنبه 6 آبان، در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم با شکایت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش افکار عمومی تشکیل شده بود که هیات منصفه مطبوعات پس از استماع دفاعیات متهم، مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم را در ارتباط با اتهام انتصابی مجرم ندانست.

پرونده محمد حسین خوشوقت، مدیرمسئول پایگاه خبری فرارو نیز به اتهام فعالیت و تبلیغ علیه نظام و با شکایت معاون قضایی دادستان کل کشور تشکیل شده بود که در این پرونده هم هیات منصفه مطبوعات متهم را مجرم نشناخت.

در ادامه دادگاه پرونده مصطفی کواکبیان، مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری مطرح شد که این پرونده با شکایت دادستانی تهران و به اتهام نشراکاذیب و به قصد تشویش افکارعمومی تشکیل شده بود اما رسیدگی به آن تجدید و به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر 420381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha