همشهری آنلاین: سپاهان موفق شد در ورزشگاه آ‍زادی تیم استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

استقلال تهران، جمعه 4 مرداد، در هفته دهم ليگ ميزبان سپاهان اصفهان بود كه در نهايت اين بازي با پيروي زرد پوشان اصفهان به پايان رسيد.در نهمین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول این مسابقه بازی سرعتی و پربرخوردی را به نمایش گذاشتند.اما در مجموع شاگردان وینفرد شفر برتري نسبي خود را به تيم امير قلعه‌نويي ديكته كردند

اما در نيمه دوم سپاهاني‌ها توانستند همپاي آبي‌هاي پايتخت ميدان‌داري كنند. در اين نيمه بر اثر تعدد برخوردها اندكي بر حاشيه‌هاي بازي افزوده شد و بازيكنان بر اعتراضات خود به داور افزودند.

در اين نيمه يك بار استقلالي‌ها مدعي وقوع خطاي پنالتي شدند كه داور آن را نپذيريفت و در دقيقه 58 يعني 4 دقيقه بعد از اين اعتراض داور بازي يك پنالتي به نفع سپاهان اعلام كرد اما با نظر كمك‌داور از نظر خود برگشت كه اين موضوع نيز با اعتراض سپاهاني‌ها مواجه شد.

سرانجام در دقيقه 81 بازي، كي‌روش استنلي با يك ضربه سر شيرجه‌اي تك گل بازي را به ثمر رساند. استقلالي‌ها بعد از دريافت گل به آب و آتش زدند و حتي در دقيقه 91 ضربه سر چشمي با برخورد به تيرك دروازه مانع از نتيجه تساوي شد.

در نهایت این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۸۱ توانست روی ضربه سر کی روش استنلی گل برتری را به ثمر برساند. حرکت سریع سعید آقایی از سمت راست دفاع استقلال و ارسال او با ضربه سر کی روش وارد دروازه آبی پوشان شد. کی روش بعد از این گل دقایقی روی زمین افتاد و کادر پزشکی تیم سپاهان هم بالای سرش حاضر شد ولی این مهاجم برزیلی مشکلی برای ادامه کار نداشت.

 سپاهان با اين پيروزي  ۲۲ امتیازي شد و يا يك امتياز كمتر از پديده در رده دوم جدول قرار گرفت.. استقلال هم که در سه بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی پیروز شده بود، ۱۴ امتیازی باقی ماند و باتوجه به برد تراکتورسازی، به رده ششم جدول سقوط کرد.

کد خبر 420163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha