«۴ سال پیش ازدواج کردم اما از مدت‌ها قبل با همسرم دچار مشکل شدم و او ترکم کرد؛ همین باعث شد که از زنان کینه به دل بگیرم و نقشه انتقام‌جویی بکشم.» این اعترافات مرد موتورسواری است که با درفشی نوک‌تیز، به بیش از ۱۵ زن و دختر در تهران حمله و آنها را مجروح کرده است.

به گزارش همشهری، در روزهای گذشته بیش از 15زن و دختر به اداره پلیس مراجعه و عنوان کردند که مرد موتورسواری به سمتشان هجوم برده و با جسمی نوک‌تیز آنها را از ناحیه پایین‌تنه مجروح کرده است.یکی از شاکیان به کارآگاهان گفت: ساعت 12ظهر حوالی افسریه بودم که فردی ناشناس درحالی‌که سوار بر موتورسیکلت هوندا بود، با پیراهن چهارخانه قرمز و شلوار مشکی، از پشت سر به سمتم هجوم آورد و با جسمی نوک‌تیز ضربه‌ای به بالای پایم زد.

او کلاه کاسکت داشت و صورتش معلوم نبود. همان لحظه احساس سوزش کردم و بعد متوجه خونریزی شدم. مرد موتورسوار فرار کرد و من همان روز راهی بیمارستان شدم و تحت درمان قرار گرفتم.

  • دستگیری

با افزایش این شکایت‌ها، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این حملات عجیب وارد عمل شدند.
آنها با انجام تحقیقات میدانی در مناطقی که حادثه رخ داده بود و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، موفق شدند شماره پلاک موتور متهم را به‌دست آورند. آنها در ادامه محل زندگی صاحب موتورسیکلت را در منطقه خانی‌آباد شناسایی و ساعت 23سه‌شنبه، اول آبان‌ماه، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه این مرد درفشی شبیه میخ که وی با آن دختران و زنان را مجروح می‌کرد، کشف شد.

  • نفرت از زنان

تحقیقات نشان می‌داد متهم که مردی 42ساله است پیش از این نیز 2سابقه کیفری داشته و به اتهام شرب خمر و آزار و اذیت زنان دستگیر شده و به زندان رفته است. او برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد. وی انگیزه‌اش را از حملات خونین خود انتقام‌جویی از زنان عنوان کرد و چنین گفت: 4سال پیش بود که ازدواج کردم اما پس از ازدواج با همسرم دچار اختلاف شدم.

او می‌گفت تو مشکل روحی و روانی داری اما اینطور نبود. من کاملا سالم بودم. مدتی بعد متوجه شدم همسرم باردار است و صاحب پسری شدیم. پسرم حالا 2ساله است اما مدتی قبل همسرم به‌دلیل اختلافات شدیدی که داشتیم پسرمان را برداشت و با خود برد و خانه را ترک کرد.

همین باعث شد که از تمامی زنان متنفر شوم و فکر انتقام‌گیری به سرم بزند. برای اجرای نقشه‌ام، ‌سوار بر موتور می‌شدم، کلاه‌کاسکت به سر می‌گذاشتم و درفش برمی‌داشتم و در خیابان‌های شهر به‌دنبال خانم‌ها می‌رفتم. پس از آن در منطقه‌ای خلوت با درفش به آنها ضربه می‌زدم و فرار می‌کردم. متهم ادامه داد:

واقعا دست خودم نبود؛ چراکه از لحاظ روانی تحت فشار قرار دارم؛ به همین علت دست به چنین کاری زدم. ضارب که دیپلمه و کارگر تاسیساتی است عنوان کرد که بیشتر در مناطق خانی‌آباد، نازی‌آباد، ‌خیابان نبرد و افسریه پرسه می‌زده و به سمت دختران و زنانی که بین 17تا 41سال داشتند، هجوم می‌برده است. او در بازجویی‌های اولیه عنوان کرده که از یک هفته قبل نقشه انتقام‌جویی را اجرا کرده و در ساعت‌های مختلف روز به خیابان‌ها رفته و دختران و زنان را زخمی ‌کرده اما تعداد دقیقشان را به‌خاطر ندارد. به همین دلیل احتمال می‌رود تعداد قربانیان بسیار بیشتر از 15نفر باشد.

در همین حال سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: متهم پرونده برای انجام تحقیقات به دادسرای ناحیه 33تهران منتقل شد و پس از آن با دستور قاضی پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. وی از شاکیان احتمالی خواست برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

  • ترس و وحشت از مرد غریبه

یکی از شاکیان مرد دستگیر شده زن جوانی است که هنگامی که قصد داشت به مدرسه فرزندش برود مورد حمله متهم قرار گرفت. او در این‌باره به همشهری می‌گوید: «روز شنبه حدود ساعت 4بعد از ظهر از خانه‌مان در خیابان ائمه اطهار در حوالی پیروزی به سوی مدرسه پسرم در منطقه افسریه به راه افتادم.

در پیاده‌رو بودم که مردی غریبه که یک کلاه کاسکت مشکی به سر داشت به من نزدیک شد و ناگهان متوجه سوزش در پایم شدم و او از من دور شد و سوار بر موتورسیکلتش فرار کرد. به درستی متوجه نشدم با چه وسیله‌ای به من ضربه زد اما درد و سوزش شدیدی در پایم ایجاد شد. او مردی قد بلند و لاغر اندام بود و یک کلاه کاسکت مشکی رنگ هم به سر داشت.»

این اما پایان مواجهه زن جوان با ضارب نبود و آنطور که او می‌گوید ضارب او را تا جلوی مدرسه پسرش هم تعقیب کرده است. او می‌گوید: «بعد از این حادثه خیلی ترسیده بودم. سوار یک ماشین شدم اما متوجه شدم که او با موتورسیکلت من را تعقیب می‌کند. وقتی به جلوی مدرسه رسیدم دیدم که او به زن دیگری نزدیک شد و با شیء نوک تیزی که در دستش بود به او هم ضربه زد و فرار کرد.»

  • کتک زدن ضارب

شاکی دیگر این پرونده زن دیگری است که نه‌تنها متهم نتوانسته به او آسیبی برساند، بلکه او متهم را کتک زده و کاری کرده که او فرار کند. این زن جسور در این‌باره به همشهری می‌گوید: «وقتی دنبال پسرم رفته بودم مادرهای بچه‌ها در این‌باره حرف می‌زدند و می‌گفتند چند روزی است که یک مرد به زن‌ها حمله می‌کند.

آنطور که آنها می‌گفتند این مرد همان روز به 2زن آسیب زده بود. به همین دلیل من مراقب بودم.» او ادامه می‌دهد: «ساعت 8شب بود که رفته بودم خرید و به خانه‌مان در یکی از کوچه‌های افسریه بر می‌گشتم که دیدم یک موتورسوار جلوی خانه‌ای ایستاده و ظاهرا زنگ خانه را می‌زند.

درحالی‌که دستم پر بود با احتیاط از جلوی او رد شدم اما درست در همان موقع او خم شد و دستش را زیر چادرم برد و به پایم نزدیک کرد و من همان موقع با آرنج ضربه‌ای به سینه‌اش زدم و او روی زمین افتاد. تا می‌خواستم ضربه بعدی را نثارش کنم او پا به فرار گذاشت و سوار موتورسیکلتش شد.

من باز هم با پای پیاده دنبال او دویدم و درحالی‌که داد و فریاد می‌کردم و از مردم کمک می‌خواستم اما دو مرد که آنجا بودند هیچ کمکی به من نکردند و ضارب فرار کرد.» آنطور که این زن 44ساله می‌گوید یک روز بعد از این حادثه هم این مرد را در حال آسیب زدن به زن دیگری دیده است؛ «فردای آن روز وقتی جلوی مدرسه رفته بودم زن و شوهری را دیدم که سوار موتورسیکلت بودند. این مرد درحالی‌که سوار موتور بود به آنها نزدیک شد و در حال حرکت با همان وسیله‌ نوک تیزی که داشت به زن جوان که پشت شوهرش روی موتور نشسته بود ضربه زد و فرار کرد.»

کد خبر 420160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha