همشهری آنلاین: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به تلاش برای جذب دو بازیکن خارجی در این تیم، گفت: قرارداد یک بازیکن آمریکایی در پست یک بسته شده و امیدواریم از هفته دوم در ترکیب حاضر شود.

بسکتبال

به گزارش ایسنا، حمیدرضا کلاسنگیانی، در نشست خبری حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: امسال تلاش کردیم سه بازیکن ملی را به تیم اضافه کنیم و باقی بازیکنان را از میان بومیان استان انتخاب کنیم. رایزنی های اولیه در این خصوص انجام شد، حتی این سه بازیکن با پرواز عازم گرگان بودند ولی به دلیل شرایط بد جوی پرواز آنها به تهران بازگشت.

وی افزود: بعد از بازگشت این بازیکنان به تهران و حضور آنها به همراه تیم پتروشیمی به بازی های قهرمانی آسیا، رقم پیشنهادی آنها افزایش یافت و ما نتوانستیم آن رقم را پرداخت کنیم.

کلاسنگیانی بیان کرد: بعد از این اتفاق، گزینه بازیکنان داخلی و ملی را کنار گذاشتیم و به سمت جذب بازیکن خارجی رفتیم. در حال حاضر با یک بازیکن آمریکایی در پست یک قرارداد بستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه این بازیکن ۲۸ ساله تجربه بازی در یورولیگ را دارد، تصریح کرد:کارهای ویزای این بازیکن در حال انجام است که امیدواریم از هفته دوم در اختیار تیم قرار گیرد.

وی یادآور شد: امسال حامد سهراب نژاد، عدنان دورقی، امیرصدیقی، سامان طاهرپور و بازیکنان بومی جذب تیم بسکتبال شهرداری گرگان شدند.

کلاسنگیانی گفت: امسال سعی کردیم که از تمامی پتانسیل داخل استان استفاده کنیم. ۱۰ بازیکن بومی در تیم ما خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با همکاری هیات بسکتبال و اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان استعدادیابی در دو رده ۱۲تا۱۴ و۱۴ تا۱۶ سال آغاز شد و در هر رده از۲۰۰ تا۲۵۰ نفر تست گرفته شد.

کلاسنگیانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هر رده ۲۰ تا ۲۵ نفر مشغول به تمرین هستند، افزود: نتیجه این کار معرفی امیرحسین عشقی به تیم ملی نوجوانان کشور بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: بعد از هفته چهارم لیگ، بازی‌ها به دلیل مسابقات تیم ملی ۲۵روز توقف خواهد داشت.تلاش داریم بازیکن دوم خارجی را بعد از تعطیلات به تیم اضافه کنیم تا بتوانیم با صرفه جویی اقتصادی، بازیکن بهتری را جذب کنیم.

وی در پایان گفت: این لیگ فراز و نشیب‌های بسیاری خواهد داشت ولی هیچ وقت مایوس نمی‌شویم؛ با توجه به جوانانی که در اختیار داریم هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

کد خبر 419952

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha