مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت نیروهای این شرکت در کشور عراق در ایام پیاده‌روی اربعین به طور شبانه روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

حمید چوبینه در گفت و گو با شهرنوشت برنامه‌های شرکت شهر سالم در پیاده‌روی اربعین را تشریح کرد: امسال وظیفه درمان در مرزهای جمهوری اسلامی به عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور و وظیفه درمان در برون مرزها به عهده هلال احمر جمهوری اسلامی است. چون این بحث ملی و شهرداری هم یک پایگاه مردمی است، در بخش خدمات‌دهی حضور پیدا کرده است.

مديرعامل شركت شهر سالم افزود: با توجه به سیاست‌های شورای اسلامی شهر تهران و شهردار محترم در خصوص فعالیت کارکنان شهرداری در پیاده‌روی اربعین، شرکت شهر سالم هم که حافظ سلامت کارکنان شهرداری است برای خدمات‌رسانی حاضر شده است.

به گفته او بخش بسیاری از داروهایی که امسال از طریق شرکت شهر سالم برای پیاده‌روی اربعین استفاده می‌شود به طور رایگان و اهدایی داروسازان طرف قرارداد شرکت شهر سالم و داروسازان طرف قرارداد مراکز درمانی مشارکتی با شرکت شهر سالم است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با اشاره به این‌که 44 پزشک و پرستار در شهرهای کربلا، نجف و درمانگاه عمود 707 به طور داوطلبانه فعالیت دارند، عنوان کرد: همکاران مستقر ما در شهرهای کربلا و نجف در حوزه‌های پیشگیری، بهداشت و درمان کارکنان شهرداری تهران فعال هستند و درمانگاه عمود 707 به عموم زائران خدمات‌دهی می‌کند.

چوبینه گفت: امسال بحث پیشگیری را مقدم دانستیم.بروشورهای سلامت فردی، آموزش‌های فرد به فرد در خصوص سلامت و بهداشت و درمان عموم زائران و کارمندان شهرداری خدماتی هستند که در درمانگاه عمود 707 انجام می‌شود. این خدمات در سه شیفت و به طور شبانه روزی انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: این درمانگاه به اندازه یک درمانگاه صحرایی امکانات خدمات‌رسانی دارد. قسمت ویژه خواهران و برادران هم مجزاست. هلال احمر یک دستگاه آمبولانس در اختیار این درمانگاه قرار داده و با هماهنگی‌های انجام شده بیمارانی که نیاز به عمل داشته باشند به بخش‌های دیگر اعزام می‌شوند.

کد خبر 419886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha