همشهری آنلاین: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان پسر در محور لالی-تاراز در استان خوزستان خبر داد.

شاهین فتحی در گفت و گو با ایسنا دراین باره اظهارکرد: ظهر امروز (دوشنبه 30 مهر) سرویس حامل دانش آموزان در محور لالی-تاراز در استان خوزستان در حال حرکت بود که ناگهان واژگون شد.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع این حادثه عوامل هلال احمر به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه ١۶تن از دانش آموزان مصدوم شدند که دو نفر از آن ها توسط عوامل هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات امداد و نجات در محل همچنان ادامه دارد، گفت: عوامل امدادی در محله حادثه حضور دارند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا نیز ضمن تایید وقوع این حادثه، افزود: این مینی بوس که سرویس تعدادی از دانش آموزان بوده در محور تاراز-لالی در محدوده روستای آرپناه استان خوزستان واژگون شده است و کارشناسان در حال بررسی علل وقوع این حادثه و همچنین تعداد مصدومان هستند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۶ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند، اظهار کرد: حال دو تن از مصدومان این حادثه وخیم است.

وی همچنین با بیان توضیحات تکمیلی مبنی بر اینکه مینی بوس واژگون شده در محور لالی-تاراز دره متعلق به سرویس دانش آموزان مدرسه پسرانه بود، اظهارکرد: از بین ۱۶ مصدوم ۱۰ تن از دانش آموزان مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اهواز انتقال یافتند که چهار نفر آنها توسط اورژانس هوایی و شش تن از آنها توسط آمبولانس‌های زمینی به این شهر منتقل شدند.

در ادامه فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در گزارش پایانی این سازمان از حادثه واژگونی مینی‌بوس سرویس دانش آموزان اظهار کرد: تعداد کل مصدومین این حادثه به ۱۸ تن رسید که ۱۶ نفر از آنها توسط عوامل اورژانس و دو نفر از آنها توسط عوامل هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 419831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha