همشهری آنلاین: سه نفر از خدمه کشتی باری نازمهر بر اثر مسمومیت در بیمارستان جان سپردند؛ ۸ نفر دیگر هم به بیمارستان باکو منتقل شدند، حال آن‌ها مساعد است.

مسمومیت کارکنان کشتی ایرانی در خزر | سه نفر جان سپردند

به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: علت مسمومیت کارکنان کشتی باری "ناز مهر" متعلق به جمهوری اسلامی ایران در دست بررسی است.

جواد جهانگیرزاده در باکو افزود: سازمان بنادر و کشتیرانی کشورمان از صبح امروز موضوع را بررسی و پیگیری می کند و مسوولان کنسولی سفارت همراه دیگر کارکنان در بیمارستان محل بستری مسموم شده‌ها حضور یافته است و در حال بررسی موضوع هستند.

وی گفت: توضیحات دقیق‌تر در این زمینه را سازمان بنادر و کشتیرانی اعلام خواهد کرد و قرار شد تیم کارشناسی برای بررسی علت قطعی حادثه به باکو اعزام شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در زمینه این رویداد نیز گفت: کشتی باری ایرانی با حمل 1500 تن غلات از قزاقستان به مقصد بندر "هوسان" باکو در حرکت بود که براثر مسمومیتی که در کشتی روی داده است متاسفانه 3 نفر از کارکنان آن فوت کرده و هشت نفر دیگر هم بلافاصله به بیمارستان باکو منتقل و بستری شده اند و حال آنها خوب است.

وی افزود: متاسفانه کشتی وسط راه دچار این مشکل شده و با اعلام وضعیت اضطراری از سوی فرمانده کشتی ، کشتی مرزبانی جمهوری آذربایجان به کمک آنها شتافته است.

کد خبر 419504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha