همشهری آنلاین: ۱۲ نفر از فوتبالیست‌های نوجوان تایلندی که ۱۷ روز در غاری تاریک زندانی شده بودند، در نخستین حضور رسانه‌ای جهانی خود با زلاتان ایبراهیموویچ در آمریکا دیدار کردند.

بچه های تایلندی در برنامه الن

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، نوجوان‌ها كه همراه مربي خود به برنامه گفتگومحور الن دي‌جنرز رفته بودند، حالا ديگر براي خودشان به چهره‌هايي سرشناس و البته محبوب تبديل شده‌اند. شيوه نجات معجزه‌آساي آنها پس از 17 روز زندگي در شرايط سخت و غارنشيني در ميانه‌هاي تابستان گذشته توجه مردم دنيا را به خود جلب كرد و در شرايطي كه تصور مي‌شد فقط خود تايلندي‌هاي پيگير سرنوشت بچه‌ها هستند اما تور جهاني آنها ماجرايي جالب‌تر رقم زد.

بچه‌هاي فوتباليست كه براي حضور در المپيك تابستاني جوانان به بوينوس‌آيرس در آرژانتين رفته بودند، چند روز پيش در برنامه الن حاضر شدند و به كمك يك مترجم با مجري سرشناس گفتگو كردند. آنها گفتند كه تولد چهار نفرشان در روزهاي غارنشيني بوده اما نتوانسته‌اند جشن بگيرند. ضمن اينكه تقريبا چيزي از فرآيند عمليات نجات به خاطر نمي‌آورند؛ عملياتي كه براي بيرون آوردن هر كدام از بچه‌ها از غار حدود هشت ساعت طول كشيد.

اين بچه‌ها كه بيشتر از خانواده‌هاي فقير تايلندي هستند، در پاسخ به الن درباره آينده خودشان حرف‌هاي بامزه و جالب زدند؛ خوب درس بخوانند، شغل خوب داشته باشند و تبديل به فوتباليست‌هاي حرفه‌اي شوند تا بتوانند از خانواده‌هاي خود مراقبت كنند. جالب‌ترين بخش برنامه هم زماني بود كه زلاتان ايبراهيموويچ ناگهان از پشت صحنه ظاهر شد و بچه‌ها و مربي‌شان با خوشحالي و شگفتي قهرمان واقعي خودشان را در آغوش گرفتند.

بازيكن سوئدي كه حالا عضو باشگاه لس‌آنجلس گلكسي است، با همه خوش و بش كرد و در سخناني كوتاه گفت: «اين بچه‌ها و اين تيم شجاع‌تر از من هستند و در كار گروهي‌شان صبر و ايمان از خود نشان دادند. اين شايد بهترين تيم در تمام جهان باشد.»

کد خبر 419381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha