همشهری آنلاین: استاندار تهران گفت: نباید قیمت خودروی ۱۲۰ میلیونی طی چند روز ۴۰۰ میلیون تومان شود.

به گزارش مهر، محمدحسین مقیمی در نشست با رئیس و اعضای اتاق اصناف تهران گفت: همه در کنار هم در نظام هستیم و تصمیمات دولت در لحظه به آگاهی و هماهنگی سایر گروه‌ها می‌رسد و نباید بازار به مسیری برود که خودرو ١٢٠ میلیونی طی چند روز به قیمت ٤٠٠ میلیون تومان برسد.

وی به اداره ۸۰ درصد از خیریه‌های بزرگ کشور توسط بازاریان اشاره کرد و افزود: جایگاه و اختیارات اتاق اصناف در میان بازاریان به خوبی می‌تواند مسائل و مشکلات بازار را به خوبی مدیریت کند و اتاق اصناف باید از اختیارات گسترده‌ای که به عهده دارد در حفظ آرامش بازار استفاده کند.

نماینده عالی دولت در استان تهران ادامه داد: ٤٠٠ هزار عضو در اتحادیه‌ها تحت نظر اتاق اصناف فعالیت دارند و این خود ظرفیت خوبی برای تبیین سیاست‌های دولت است، چرا که اراده دولت برآمده از قانون است و عملکرد خوب دولت نشان‌دهنده اجرای صحیح قانون است و دولت توقع دارد اتاق اصناف در حفظ آرامش بازار و اجرای اختیارات خود قوی‌تر وارد شود.

مقیمی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی اخبار صحیح و دوری از شایعه‌پراکنی در میان بازاریان از سوی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، نگرانی زمانی به بازار وارد می‌شود، که شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار ناصحیح در دستور کار باشد، دولت با اطلاع‌رسانی صحیح صدا و سیما و رسانه‌ها توانست به خوبی التهاب بازار را مدیریت کند.

وی گفت: امروز نیز در کنار مردم و با جلوگیری از ورود شایعات و همراهی اتحادیه‌ها و اتاق اصناف توانستیم آرامش بازار را حفظ کنیم.

کد خبر 419334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha