همشهری آنلاین: با برنامه‌ریزی و تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی معابر نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ آماده سازی شد.

معابر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر با اعلام این خبر گفت: با هدف سهولت دسترسی شهروندان به معابر و عبور رو مرور خودرو‌ها به هنگام بارندگی فعالیت های پیشگیرانه به طور مستمر ادامه دارد.

وی با اشاره به پاکسازی و لایروبی مستمر39 هزار مترطول کانال و انهار افزود: عملیات لایروبی در 3 کانال درجه یک (تونل بهشتی، تونل دولتخواه، تونل بهمنیار)، 11 کانال درجه 2 و 13 کانال عرضی در عرض خیابان و اتوبان ها هر روز با 13 نیروی انسانی خدمات شهری، ابزار و ادوات مورد نیاز لایروبی در نواحی پنجگانه انجام می‌شود.

همچنین عملیات پاکسازی 7 حوضچه رسوبگیر از دیگر فعالیت‌های اجرایی در راستای پیشگیری از آبگرفتگی در معابر این منطقه است.

زنگنه فربا تأکید براحداث چاه‌های جذبی برای انتقال آب حاشیه معابر خاطر نشان کرد: در این خصوص حدوداً 150چاه جذبی در این منطقه وجود دارد.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: نیروهای اداره مسیل ها و قنوات در سطح منطقه به ویژه اماکنی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد، مستقر شده تا در صورت بروز اشکال بلافاصله مشکل را بر طرف کنند.

به گفته این مسئول عوامل آبگیر معابر، انهار رو بسته چاه جذبی، مشکلات عمرانی در سطح معابر، آب ماندگی در برخی خیابان‌ها هستند که از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه آبگیری با سامانه 137 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 419092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha