دختر نوجوان که فریب پسری را خورده و دلباخته‌اش شده بود، وقتی به دیدن او می‌رفت نمی‌دانست در چه دامی گرفتار شده است.

پسر جوان با همدستی دایی‌اش او را مورد آزار و اذیت قرار داد و کاری کرد که دختر نوجوان 20شبانه‌روز در پارک‌های شهر سرگردان باشد.به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس در این‌باره از روز 14شهریور‌ماه امسال آغاز شد. در آن روز زن و شوهری جوان به کلانتری 127نارمک رفتند و مدعی شدند دختر 17ساله‌شان ناپدید شده است. آنها گفتند دخترشان به قصد رفتن به خانه مادربزرگش از خانه خارج شده اما هیچ‌وقت به خانه مادربزرگ نرسیده و هیچ‌کس هم از او اطلاعی ندارد. در این شرایط رسیدگی به این پرونده به کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی سپرده شد.

ماموران امیدوار بودند با تحقیق از دوستان دختر نوجوان بتوانند ردی از او به‌دست بیاورند. هرچند بیشتر آنها اطلاعی از او نداشتند اما یکی از دوستانش گفت چند روز قبل دختر نوجوان را دیده است و حدس می‌زند که ناپدید شدن او با پسر مورد علاقه‌اش مرتبط باشد. او گفت: دوستم از مدتی قبل با پسر جوانی به نام مسعود آشنا شده بود. او گاهی از پسر مورد علاقه‌اش برایم تعریف می‌کرد تا اینکه چند روز قبل با لباس‌های پاره و خونی به خانه ما آمد و در آنجا لباس‌هایش را عوض کرد. او حالش بد بود و وقتی درباره وضعیتش پرسیدم، گفت دایی مسعود به نام سعید او را کتک زده و مورد آزار و اذیت قرار داده است و در این وضعیت نمی‌تواند به خانه برگردد.

هیچ ردی از مسعود وجود نداشت و معلوم نبود چه بلایی بر سر دختر نوجوان آمده است. با وجود این، تحقیقات در این‌باره ادامه یافت تا اینکه مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پسر جوان در پاکدشت مخفی شده است. به این ترتیب او و دایی‌اش در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

پسر جوان وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت دختر نوجوان را انکار کرد. او گفت: من چند روز قبل با او قرار داشتم. من ساعت 5 بعدازظهر او را دیدم و تا ساعت 9شب با هم بودیم اما بعد از آن از یکدیگر جدا شدیم و دیگر خبری از او ندارم. دایی پسر جوان هم ادعا کرد تا به حال دختر نوجوان را ندیده و بی‌گناه است.

اظهارات متهمان در حالی بود که هنوز پلیس نتوانسته بود هیچ ردی از دختر مفقود شده پیدا کند. با این حال جست‌وجوها ادامه یافت تا اینکه پس از 20روز بی‌خبری از دختر نوجوان، مأموران او را در یکی از پارک‌های شرق پایتخت شناسایی کردند. او درباره حادثه تلخی که برایش اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: مسعود برای دیدن من قرار گذاشته بود و همراه دایی‌اش به جاجرود رفتیم. در آنجا دایی‌اش من را به‌شدت کتک زد و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد. آنها من را تا شب نزد خود نگه داشتند تا اینکه ساعت 9شب من را در سه‌راه تهرانپارس رها کردند. از اتفاقی که برایم افتاده بود شوکه شده بودم و روی برگشتن به خانه را نداشتم. به همین دلیل آواره پارک‌های شهر شدم و در این 20شبانه روز در پارک‌ها می‌خوابیدم.

سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهمان با صدور قرار قانونی در بازداشت به‌سر می‌برند و پرونده اتهامی‌شان بعد از تحقیقات مقدماتی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

کد خبر 418997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha