همشهری آنلاین: سخنگوی ارتش با بیان اینکه ماآمادگی کمک برای ساخت فیلم ها و کارهای ارزشی و دفاع مقدس را داریم، گفت: این آمادگی، هم بدلیل تاکید رهبری است و هم اینکه ارتش احساس می‌کند به نقشش در دفاع مقدس خوب پرداخته نشده است.

تقی‌خانی

به گزارش فارس، امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش در نشست خبری به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ارتش در جهت تثبیت و اقتدار نظام از ابتدای انقلاب تلاش‌های بسیاری را با وجود فشارهای زیادی که از طرف گروهک‌ها بود داشته است و با پیشنهاد رهبری و تایید امام(ره) بود که روز ۲۴ مهر سازمان عقیدتی ارتش تشکیل شد که وظیفه اش رشد و گسترش فرهنگ اسلامی در ارتش است و در این حوزه نیز گام های بلند و حرکتهای بزرگی صورت گرفت.

تقی‌خانی گفت: مردمی تر شدن هر روز ارتش و در خدمت نظام قرار گرفتن و تقویت فرهنگ اسلامی از دستاوردهای سازمان عقیدتی در چهار دهه اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: 20 هزار فعال قرانی و 10 هزار فعال در حوزه حدیث داریم و سی و هشت دوره مسابقات قرآنی نیز تاکنون برگزار کرده ایم.

تقی خانی ادامه داد: ارتش از نگاه مردم و رهبر معظم انقلاب، ارتشی مکتبی و مقتدر و ولایی است و همچنان خط شهادت را در ارتش می‌بینیم که در پاکسازی میادین مین و رزمایش ها و مقابله با اشرار و مدافعین حرم دیده می‌شود.

سخنگوی آجا با بیان اینکه سازمان عقیدتی ارتش بیش از هزار طرح فرهنگی را در طول این چهار دهه داشته است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سال گذشته مبتکر طرح های دوازده گانه مصباح شده است و در سال گذشته نیز ذیل طرح های مصباح، دویست طرح در دست اجرا داشتیم که خوشایندسازی سربازی برای جوانان، دوره های بصیرت و آموزش، آموزش قرآن، دوره های استحکام بخشی خانواده ها، انتشار بیش از ۵ میلیون نسخه از نشریات و جزوات آموزشی در کشور، تبیین اصل وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح از جمله این طرح هاست.

وی ادامه داد: مدیریت متمرکز رسانه‌ای برای ارتباط مستمر و بهتر با رسانه ها و سایر نهادهای نظامی نیز از جمله این طرح ها بود و برای ۲۴ مهر امسال هم که سی و نهمین سالروز تاسیسی عقیدتی سیاسی است چند برنامه داریم که تبیین و تشریح نقش و جایگاه ارتش معنویت محور در ۳۷۲ تریبون نمازجمعه، برپایی نمایشگاه، رونمایی از تمبر یادبود فرمان امام(ره) برای تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، آغاز ده طرح آموزشی و بصیرت افزایی، اجرای طرح های آموزشی با محوریت فضای مجازی و دیدار با خانواده شهدا ازجمله آنهاست.

تقی خانی با بیان اینکه ارتش آمادگی کمک برای ساخت فیلم ها و کارهای ارزشی و دفاع مقدس را دارد، گفت: این آمادگی، هم بدلیل تاکید رهبری است و هم اینکه ارتش احساس می‌کند به نقشش در دفاع مقدس خوب پرداخته نشده است.

کد خبر 418874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha