همشهری آنلاین: سامانه ثبت‌نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۹۷ از سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه قرار گرفت.

به گزارش فارس، سامانه ثبت‌نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۹۷، از ۱۷ مهر ماه بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار گرفته است.

داوطلبان می‌بایست با مراجعه به اين سامانه و پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ یک میلیون ریال به صورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت و نزد خود نگهداری کنند. فرایند ثبت‌نام تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است.

داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ....) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی بر خلاف این اقدام كند، ثبت نام وی کأن لم یکن تلقی شده و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

مهلت ثبت‌نام از تاریخ شروع ثبت‌نام به مدت 10 روز خواهد بود و در روز پنج‌شنبه 28 مهر ماه به پایان می‌رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

کد خبر 418762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha