همشهری آنلاین: رایان لاکتی قصد دارد با آغاز روند درمان اعتیاد به الکل خود را برای حضور در رقابت‌های شنای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کند.

رایان لاکتی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، شناگر 34 ساله آمريكايي كه شش طلاي قهرماني المپيك در كارنامه دارد، هفته گذشته در حالت نامتعادل ناشي از مصرف الكل در هتلي در نيوپورت كاليفرنيا جنجال به پا كرد. او چند ساعت بعد با خودروي پورشه پانامراي خود به يك خودروي ديگر زد و پليس را در جريان ماجرا گذاشت. راننده خودرو به بيمارستان منتقل شد و البته پليس هم بدون بازداشت كردن قهرمان شناي جهان و المپيك، در حال رسيدگي كردن به پرونده است.

حالا وكيل لاكتي اعلام كرده او به الكل معتاد است و خيلي زود تحت درمان قرار مي‌گيرد. جف آسترو گفت: «رايان سال‌هاست با اعتياد به الكل مي‌جنگد و با كمال تاسف گرفتار يك روند ويران‌كننده شده است. او مي‌داند كه براي غلبه كردن بر اين مشكل نياز به پشتيباني حرفه‌اي دارد و اين كمك را خيلي زود دريافت مي‌كند. او بايد بر اين بيماري پيروز شود تا از گرفتن تصميم‌هاي رقت‌انگيز در آينده در امان باشد.»

به گفته وكيل شناگر سرشناس، او اگر بخواهد همسر و پدري شايسته باشد و براي پنجمين بار در المپيك 2020 توكيو به استخر شنا بازگردد، بايد زودتر از شر الكل رها شود. لاكتي تابستان امسال براي تزريق بدون مجوز يك ماده ممنوعه 14 ماه از حضور در رقابت‌هاي شنا منع شد كه تحريم او تابستان 2019 پايان مي‌يابد.

لاكتي 34 ساله در بازي‌هاي المپيك ريو در برزيل هم درگير يك رسوايي شده بود. او پس از بردن مدال طلا همراه سه شناگر ديگر تيم آمريكا در پمپ بنزيني در ريو جنجال به پا كرد و ناچار شد براي آن جايزه 100 هزار دلاري قهرماني را بازگرداند و 10 ماه محروم بودن را هم تحمل كند.

کد خبر 418723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha