همشهری آنلاین: اینستاگرام در بین شبکه‌های اجتماعی بیشترین مصرف اینترنت را دارد.

نتفلیکس

اما در زمینه ترافیک سرویس‌های ویدیویی نتفلیکس گوی سبقت را از همه ربوده و در حال حاضر بیشترین سهم در مصرف ترافیک اینترنت در جهان متعلق به نتفلیکس است.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ايندي‌واير، در زمينه سرويس‌هاي ويديويي و ميزان كاربران جهاني اما آمار و ارقام نشان از جهش ويژه شبكه نتفليكس دارد. كاربران نتفليكس با افزايش 27 ميليوني در سال 2018 حدود 27 درصد از سهم ترافيك اينترنت در مقياس جهاني را به خود اختصاص دادند.

اما در بين شبكه‌هاي اجتماعي پس از اينستاگرام بايد از اسکایپ كه تقريبا پركاربردترين برنامه پیام رسان دنیا است نام برد. واتس اپ نيز به ويژه در اروپا و آمريكاي جنوبي در رده دوم قرار دارد. به اينها بايد اسپاتیفای را نيز اضافه كنيم كه هنوز مهم‌ترين و شلوغ‌ترين سرويس‌هاي پخش موسيقي را در اختيار دارد.

مديران نتفليكس براي رسيدن به اهداف تعيين‌شده خود فقط در شش ماه اول امسال بيش از يك ميليون دلار صرفا در بخش توليد محتوا و جذب چهره‌هاي سرشناس هزينه كرده‌اند كه 577 ميليون دلار آن سهم سه ماه دوم 2018 است. سهم توسعه بخش فني هم از هزينه‌هاي جاري نتفليكس 317 ميليون دلار در سه ماه گذشته بوده و انتظار مي‌رود با آماده نمايش شدن برنامه‌ها و سريال‌هاي تازه، استقبال مردم از اين شبكه بسيار بيش از گذشته شود.

نتفلیکس یک شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات آنلاین رسانه‌ای در قالب اجاره و فروش کلیپ‌های صوتی و تصویری، فیلم، DVD و دیسک بلو-ری است، که در سال ۱۹۹۷ توسط رید هستینگز راه‌اندازی شد.

جدول ترافيك جهاني اينترنت به تفكيك كاربرد

نتفلیکس

منبع:indiewire

کد خبر 418546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha