یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرفداران فیلم پرفروش «گرگ و میش» به مناسبت دهمین سالگرد اولین اکران این فیلم سینمایی، دوباره خون‌آشامان محبوب خود را روی پرده‌های سینما خواهند دید.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم «گرگ و میش» (۲۰۰۸) دوباره راهی سینماها خواهد شد. بنابر اخبار منتشر شده قرار است پدیده حیرت انگیز گیشه های سال ۲۰۰۸،  دوباره و قبل از جشن هالووین در سینماهای آمریکا اکران شود. این اکران دو روزه به مناسبت دهمین سالگرد اکران «گرگ و میش» در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۸ است.

«گرگ و میش» فیلمی در ژانر فانتزی عاشقانه و از شاخه خون‌آشام‌ها است که بر اساس کتابی پرفروش به همین نام نوشته استفن میرساخته شد و در سال ۲۰۰۸ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. موفقیتی که باعث شد ۴ فیلم «گرگ‌ومیش: ماه نو» (۲۰۰۹)، «گرگ‌ومیش: کسوف» (۲۰۱۰)، «گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت اول» (۲۰۱۱) و «گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت دوم» (۲۰۱۲) به دنبال آن ساخته شوند و بازیگران جوانش همچون روبرت پتیسون و کریستین استوارت را به شهرتی جهانی برساند.

حال ده سال بعد آن اکران موفقیت‌آمیز، این فیلم دوباره در روزهای ۲۱ و ۲۳ اکتبر (۲۹مهر و ۱ آبان) در بیش از ۴۵۰ سال سینما در سراسر ایالات متحده آمریکا نمایش داده خواهد شد. این اکران ویژه را ویدیویی از صحبت‌های کاترین هاردویک، کارگردان و جکسون راتبون، بازیگر فیلم همراهی خواهد کرد.  

دست‌اندرکاران این برنامه آن را تلاشی برای عرضه یک تجربه منحصر به فرد نامیده‌اند؛ فراهم آوردن لذت دوباره تماشای دسته جمعی «گرگ و میش» روی پرده سینما و همچنین دادن شانسی به طرفداران کم سن و سال‌تر که ده سال پیش امکان دیدن این فیلم را در سینما نداشته‌اند.

البته طرفداران سری فیلم‌های «گرگ و میش» تنها اکران مجدد اولین فیلم این مجموعه را شاهد خواهند بود ولی میتوانند از عرضه پک بلو-ری تمام ۵ قسمت در ۲۳ اکتبر بهره‌مند شوند.

مجموعه فیلم‌های «گرگ و میش» بیش از ۳ میلیارد دلار فروش داشته است که قسمت آخر آن یعنی «گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت دوم» (۲۰۱۲) با ۸۳۰ میلیون دلار، پرفروش‌ترین آن‌ها بوده است.

کد خبر 418516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha