همشهری آنلاین: پلیس مکزیک یک زن و شوهر را در حومه مکزیکوسیتی به اتهام دست داشتن در قتل ۱۰ زن و فروختن فرزند یکی از قربانیان بازداشت کرد.

پلیس مکزیک

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسوشيتدپرس، ماموران پليس مكزيك اين زوج را مدت‌ها زير نظر داشتند و سرانجام آنها را روز پنجشنبه پس از بيرون آمدن از يك خانه با كالسكه بچه به دام انداختند. پليس روز جمعه بيانيه‌اي صادر و در آن اشاره كرد كه درون كالسكه بچه اعضاي جداشده بدن انسان وجود داشته و زوج قاتل قصد داشتند جنازه قطعه‌قطعه‌شده را جايي همان حوالي در يك مكان خلوت رها كنند.

بر اساس گزارش پليس مكزيك، زن و شوهر قاتل تا امروز به كشتن 10 زن اعتراف كرده‌اند و شرايط بخشي از جنازه‌هاي كشف‌شده چنان وخيم بوده كه تاييد نتايج آزمايش‌هاي پزشكي قانوني براي كشف هويت قربانيان به چند هفته زمان نياز دارد. اين دو در عين حال نشاني زوجي ديگر را به پليس داده‌اند كه فرزند دو ماهه يكي از قربانيان خودشان را به آنها فروخته‌اند و پليس آن زوج را هم بازداشت كرده است.

پليس وقتي به زوج قاتل مظنون شد كه در پنج ماه گذشته سه زن از آشنايان آنها در منطقه‌اي در شمال مكزيكوسيتي ناپديد شدند و كسي از سرنوشت‌شان خبر نداشت. موج قتل زنان در برخي ايالت‌هاي مكزيك در سال‌هاي اخير به شدت نگران‌كننده شده و گمان مي‌رود بسياري از آنها قرباني باندهاي قاچاق كودكان شده‌اند. گفته مي‌شود هر روز در اين كشور چهار كودك خردسال ناپديد مي‌شوند.

همزمان، پنج مامور پليس روز پنجشنبه در شهر گوايماس هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفتند و در خودروي پليس كشته شدند. چهار پليس بلافاصله در محل حادثه به قتل رسيدند و يك پليس ديگر در راه انتقال به مراكز درماني در بالگرد از دنيا رفت. شهر ساحلي و ماهيگيري گوايماس چنان درگير خشونت و آدمكشي است كه ديگر مناطق شمالي مكزيك را تحت تاثير قرار داده است.

کد خبر 418483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha