ربایندگان تاجر کاغذ ۲ مرد جوان بودند که پس از دستگیری مدعی شدند در ازای دستمزد ۲۰ میلیون تومانی برای آدم‌ربایی اجیر شده بودند.

متهمان

به گزارش همشهری، صبح چهارشنبه، چهارم مهرماه یک تاجر کاغذ زمانی که سوار بر بنز گران‌قیمتش قصد خروج از پارکینگ خانه را داشت توسط 2مرد ربوده شد. آدم‌ربایان با معرفی خود به‌عنوان مأمور او را سوار خودروی پراید خود کردند و به باغی در اطراف پایتخت انتقال دادند.

آنها در ادامه برای آزادی گروگان 600میلیون تومان از خانواده‌اش طلب کردند اما وقتی فهمیدند پلیس در تعقیب آنهاست، چند ساعت بعد از گروگانگیری، او را با دست‌ها و چشمانی بسته رها کردند. کارآگاهان با انجام تحقیقات موفق شدند 2گروگانگیر را دستگیر کنند. آنها در بازجویی‌ها مدعی شدند که از سوی فردی اجیر شده بودند.

یکی از آنها گفت: مدت‌ها قبل متوجه شدم که پسرم بیمار شده است. هزینه درمانش خیلی زیاد بود تا اینکه فردی به نام اصغر نزد من آمد و گفت یک فرد پولدار با تاجر کاغذ دچار اختلافات مالی شده و حکم جلب او را هم گرفته است. اصغر از من و یکی از دوستانمان به نام حسن خواست تا تاجر کاغذ را با خود به باغی در حاشیه تهران ببریم.

اصغر می‌گفت اگر تاجر کاغذ را به باغ بکشانیم، شریکش با حکم جلبی که دارد پلیس را خبر می‌کند و طلبش را می‌گیرد. اصغر می‌گفت که برای کشاندن تاجر کاغذ به باغ نفری 10میلیون تومان به ما می‌پردازد. به این ترتیب اصغر تجهیزات نظامی به همراه حکم جلب را به ما داد و روز حادثه تاجر بنزسوار را ربودیم و به باغ متروکه بردیم. وی ادامه داد: آنجا بود که متوجه شدم برگه حکم جلب جعلی است.

فردی که نقشه آدم‌ربایی را کشیده بود با اصغر در ارتباط بود و مدام به او زنگ می‌زد. اصغر از ما خواست برای اینکه به پول برسیم با خانواده تاجر تماس بگیریم اما من زیربار نمی‌رفتم. اصغر اما تهدید کرد که اگر به خانواده‌اش زنگ نزنیم و درخواست 600میلیون تومان پول نکنیم ما را به پلیس لو می‌دهد. من از ترس به خانواده تاجر زنگ زدم اما وقتی فهمیدم پلیس در جریان قرار گرفته است، تصمیم گرفتم گروگان را رها کنم. به همین دلیل وقتی اصغر خواب بود، با کمک دوستم گروگان را رها کردیم. این دو آدم‌ربا روانه زندان شدند و تحقیقات برای دستگیری اصغر و طراح اصلی این آدم‌ربایی ادامه دارد.

کد خبر 418350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha