همشهری آنلاین: کریستین بیل با افزایش ۱۸ کیلویی وزن خود در فیلم سینمایی «معاون» به نقش دیک چنی ظاهر شد.

کریستین بیل در نقش دیک چنی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، بازيگر 44 ساله بريتانيايي كه پيش‌تر براي بازي در فيلم سينمايي «ماشينيست» در سال 2004 حدود 27 كيلو وزن كم كرده بود، اين بار ناچار شد 17 كيلو چاق شود و البته با سر بدون مو در «معاون» آدام مك‌كي مقابل دوربين برود. مك‌كي همان كارگرداني است كه سه سال پيش با «ركود بزرگ» نامزد دريافت دو جايزه اسكار بهترين كارگردان و بهترين فيلمنامه شد و اسكار فيلمنامه را برد.

«معاون» فيلمي زندگينامه‌اي درباره ديك چني، معاون جنجالي جورج دبليو بوش است و به قدرت رسيدن او را از دولت‌هاي ريچارد نيكسن، جرالد فورد و بوش پدر تا اعتبار بخشيدن به جايگاه معاون رئيس‌جمهوري را در دولت بوش پسر به تصوير مي‌كشد. استيو كارل در نقش دانلد رامسفلد، ايمي آدامز در نقش لين چني و سم راك‌ول در نقش بوش پسر از ديگر بازيگران «معاون» هستند.

بيل و كارل پيش از اين در درام تحسين‌شده «ركود بزرگ» با مك‌كي همكاري كرده بودند و انتظار مي‌روند فيلم تازه آنها يعني «معاون» از جدي‌ترين رقباي اسكار در بخش‌هاي اصلي باشد. اين فيلم همزمان با روز كريسمس در سينماهاي آمريكا به نمايش عمومي درمي‌آيد و اول فوريه در بريتانيا روي پرده مي‌رود.

کد خبر 418312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha