همشهری آنلاین: کاپیتان تیم پرسپولیس با بیان اینکه تیم السد کاملا حرفه‌ای است گفت در بازی برگشت بازی سختی مقابل السد خواهیم داشت.

سید جلال حسینی

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر در خصوص برد یک بر صفر این تیم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد گفت: خیلی تلاش کردیم تا برد این چنینی کسب کنیم. مزد زحماتمان را گرفتیم. اما فقط یک درصد از راه را رفته ایم و ۹۹ درصد باقیمانده را باید در بازی برگشت خود در تهران طی کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حریف قطری سرخپوشان افزود: آنها یک تیم کاملاً حرفه‌ای هستند که بازیکنان بزرگ دارند. قطعاً در بازی برگشت کار بسیار سختی پیش رو داریم. باید همه حواسمان را جمع کنیم.

مدافع سرخپوشان پایتخت درباره مصدومیت امید عالیشاه تصریح کرد: همه بازیکنان باید تلاش کنند تا خودشان را به دیدار برگشت برسانند. تمام تیم مصدوم بود، قبل از این بازی بیشتر بازیکنان سرما خورده بودند و با درد بازی کردند. امید عالیشاه هم باید مثل بقیه بازیکنان تلاش کند تا به بازی برگشت برسد.

سید جلال حسینی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید السد قطر را شکست دهید، اذعان داشت: نه چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی نمی‌کردیم، حالا برای بازی برگشت هم کار سختی داریم و همه چیز به دیدار برگشت مربوط می‌شود.

حسینی در پایان در خصوص عملکرد داور بازی رفت پرسپولیس مقابل السد قطر خاطرنشان کرد: وقتی با تیم های کشورهای عربی بازی دارید باید مراقب داوری‌ها هم باشید. باید تلاش بیشتری کرد تا تصمیمات داور تاثیر نگذارد.

کد خبر 418193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha