چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیکول کیدمن جایزه دستاورد هالیوود را از جوایز «فیلم هالیوود» دریافت خواهد کرد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، نیکول کیدمن بازیگر ۵۱ ساله استرالیایی جایزه دستاورد هالیوود را از جوایز فیلم هالیوود سال ۲۰۱۸ که در روز ۴ نوامبر در لس آنجلس برگزار خواهد شد دریافت می‌کند.  

جوایز فیلم هالیوود، کیدمن را برای ایفای نقش‌های متنوع در پرونده بازیگری که طیف وسیعی از نقش‌ها از «مولن روژ!» باز لورمن تا «شیر» گرت دیویس را شامل می‌شود و همچنین برای فعالیت در کمپانی مستقل شخصیش «بلاسم فیلمز» شایسته دریافت این جایزه تشخیص داد. بازیگر «چشمان باز بسته» چهار بار تاکنون نامزد جایزه اسکار شده که یک بار آن را برای فیلم «ساعات» به دست آورده است. او همچنین ۱۱ بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده که ۴ بار آن را تصاحب است.

سال گذشته چهار فیلم از پروژه‌های کیدمن در جشنواره کن برای نخستین‌بار به نمایش درآمدند. این آثار «بالای دریاچه: دختر چینی» ساخته جین کمپیون، «کشتن گوزن مقدس» اثر یورگوس لانتیموس، «فریب خورده» به کارگردانی سوفیا کاپولا و «چگونه با دخترها در مهمانی‌ها گپ بزنیم» ساخته کامرون میچل نام داشتند.

کیدمن در فیلم بعدیش «پسر پاک شد» در کنار راسل کرو، جوئل اجرتون و لوکاس هجز دیده می‌شود این فیلم ۲ نوامبر امسال به سینماها می‌آید.

سال گذشته جایزه دستاورد هالیوود به گری الدمن رسید؛ رابرت دنیرو و ادی مورفی از دیگر برندگان پیشین این جایزه هستند.

بیست و دومین دوره جوایز فیلم هالیوود ۴ نوامبر در هتل بورلی هیلتون در بورلی هیلز کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

کد خبر 418087

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha