مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: آمارهای جدید در انگلیس نشان می‌دهد موارد بستری شدن کودکان در بیمارستان‌ها به دلیل بیماری‌های مرتبط با خواب رو به افزایش است.

به گزارش ایسنا، بررسی‌ها حاکی از آن است که تعداد فزاینده‌ای از کودکان در انگلیس به دلیل اختلالات خواب در بیمارستان‌های این کشور بستری می‌شوند. طبق اطلاعات موجود، نوزادان و کودکان زیر هفت سال جزو بیشترین افرادی هستند که به دلیل اختلالات خواب از قبیل بی‌خوابی، کابوس و راه رفتن در شب در بیمارستان‌ها پذیرش شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین رایج‌ترین شکایت مربوط به عارضه آپنه خواب بوده که با مشکلات تنفسی همراه است و باعث می‌شود بیمار در طول شب چندین بار از خواب بیدار شود.

در بررسی‌ها آمده است: از سال ۱۳-۲۰۱۲ عارضه آپنه خواب در ۸۷.۸ درصد از پذیرش‌های بیمارستانی ناشی از اختلالات خواب در میان کودکان کمتر از ۱۶ سال مشاهده شده‌ است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، همچنین در بازه زمانی ۱۳-۲۰۱۲ و ۱۸-۲۰۱۷، تعداد پسرانی که به دلیل ابتلا به عارضه آپنه خواب در بیمارستان بستری شده‌اند نسبت به دختران افزایش قابل توجهی داشته است. در این بازه زمانی، مجموع ۶۸۵ پسر زیر یک سال به این عارضه مبتلا بوده‌اند در حالی که این رقم در بین دختران ۳۷۸ مورد بوده‌ است.

کد خبر 418066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha