همشهری آنلاین: کاترین مایورگا در گفتگو با هفته‌نامه اشپیگل آلمان جزئیاتی تازه از دیدار خود را با کریستیانو رونالدو در لاس‌وگاس در سال ۲۰۰۹ افشا کرد.

کریس رونالدو در لاس وگاس

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، اين آموزگار 34 ساله مي‌گويد تابستان 9 سال پيش كه رونالدو از منچستريونايتد جدا و به عنوان گران‌ترين فوتباليست دنيا راهي رئال‌مادريد شد، در هتلي در لاس‌وگاس با هم ديدار كردند. آن ملاقات در پنت‌هاوس فوق‌ستاره فوتبال جهان به ماجرايي ختم شد كه مايورگا مدعي است بدون رضايت او انجام شده و رونالدو هم هرگز به توافق خود براي جلب رضايت اين زن پاي‌بند نبوده است.

هر چند ستاره امروز يوونتوس تمام اتهام‌ها را رد كرده اما مايورگا معتقد است جنبش #من_هم او را واداشته ماجراي يك دهه پيش خود را با رونالدو امروز افشا كند. اين در حالي است كه اگر اين زن بخواهد اتهام‌هاي خود را در دادگاه ثابت كند، به احتمال فراوان بايد 375 هزار دلار هديه رونالدو را به او بازگرداند؛ مبلغي كه كاپيتان تيم ملي پرتغال يك سال پس از تابستان 2009 به عنوان حق‌السكوت به حساب مايورگا واريز كرده بود.

رونالدو اين زن را در كافه‌اي در لاس‌وگاس ملاقات و سپس او را به پنت‌هاوس خود در هتل دعوت كرد. مايورگا روز بعد بدون نام بردن از رونالدو ماجرا را به پليس گزارش داد اما پس از بيرون آمدن از شوك سه ماهه، تصميم گرفت پرونده را با گرفتن خسارت از رونالدو حل و فصل كند. آن پول به حساب مايورگا واريز شد اما او مدعي است كريس هرگز به تعهدهاي خود عمل نكرده و رضايت قرباني ماجرا را به دست نياورده است.

وكلاي رونالدو به شدت از گزارش اشپيگل و انتشار متن گفتگو با كاترين مايورگا عصباني‌اند و آن را مصداق بارز و كامل دست‌درازي به حقوق و حريم شخصي موكل خود مي‌دانند. خود كريس هم مي‌گويد اتفاقي كه در پنت‌هاوس هتل لاس‌وگاس در تابستان 2009 افتاده، با رضايت طرفين بوده و هرگز زور و تهديد در كار نبوده است.

كريس رونالدو پس از 9 فصل حضور در سانتياگو برنابئو و كسب چند قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، تابستان امسال با قراردادي 90 ميليون پوندي به يوونتوس ايتاليا منتقل شد. او پيش از اين هم با اتهام‌هاي مشابه مواجه بوده كه در نهايت با دادن پول به شاكيان پرونده را به سرانجام رسانده است.

کد خبر 418049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha