همشهری آنلاین: شورای رادیو و تلویزیون دویچه وله در نشست خود در روز ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ در برلین پتر لیمبورگ را در نخستین دور رأی‌گیری بدون رأی مخالف برای شش سال دیگر در مقامش ابقا کرد.

انتخاب مجدد پترلیمبورگ به عنوان مدیر عامل دویچه وله

به گزارش دويچه وله، پتر لیمبورگ از اول اکتبر سال ۲۰۱۳ در رأس فرستنده برون‌مرزی آلمان قرار دارد. شورای رادیو و تلویزیون دویچه وله در نشست خود در روز ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ در برلین او را در نخستین دور رأی‌گیری برای شش سال دیگر در مقامش ابقا کرد.

اسقف دکتر کارل یوستن، رئیس شورای رادیو و تلویزیون دویچه وله، در باره انتخاب مجدد لیمبورگ گفت: « پتر لیمبورگ در نخستین دوره کارش به عنوان مدیرعامل تغییراتی مهم را به وجود آورد و نوآوری‌هایی ضروری و عاجل را متحقق ساخت که برای حفظ آینده دویچه وله در رقابت‌های بین‌المللی ضروری بودند. فرستنده برون‌مرزی آلمان هیچگاه در جایگاهی به این خوبی قرار نداشته و اهمیت آن به لحاظ خبرنگاری در سطح جهان بسیار افزایش یافته است. شورای رادیو و تلویزیون خوشحال خواهد بود از این که پتر لیمبورگ را همچنان در انجام کار موفقیت‌آمیزش همراهی ‌کند.»

لیمبورگ از شورای رادیو و تلویزیون "به خاطر اعتماد بزرگی که در آرای داده شده به بیان درآمده" تشکر کرد. او گفت که این "پایه‌ای است عالی برای اینکه دویچه وله بتواند در سال‌های آینده نیز همچنان در سطح جهان پیشرفت کند".

لیمبورگ همزمان از مدیران و کارمندان دویچه وله به خاطر همکاری موفقت‌آمیزشان در نخستین دوره مدیرعاملی‌اش سپاسگزاری کرد.

کد خبر 417708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha