مردی که به بهانه مشاوره تحصیلی برای انتخاب رشته، دختری را به خانه‌اش کشانده و او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود دستگیر شد.

حادثه

به گزارش همشهری، مدتی قبل دختر 18ساله‌ای نزد مأموران پلیس رفت و از مشاوری که به بهانه انتخاب رشته او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود شکایت کرد. او در تشریح ماجرا گفت: پیش از کنکور از مردی به نام محمود که خودش را مشاور تحصیلی معرفی کرده بود مشورت می‌گرفتم. قبل از آزمون حق مشاوره‌اش را پرداخت کردم و من به امید قبولی در دانشگاه، کنکور را پشت سر گذاشتم. بعد از آن اما محمود مدام تماس می‌گرفت و می‌گفت که برای تعیین رشته هم می‌خواهد به من مشورت بدهد. برای همین یک روز به خانه‌اش در شمال تهران رفتم و او به من آبمیوه تعارف کرد که پس از خوردن آن گیج شدم و مرد جوان به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و مرد جوان را که از محل زندگی‌اش نقل مکان کرده و به محل دیگری رفته بود شناسایی و او را دستگیر کردند. به گفته سرهنگ علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعتراف متهم به آزار و اذیت شاکی برای وی قرار قانونی صادر و او راهی زندان شده است.

کد خبر 417639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha