همشهری آنلاین: روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از شهادت حجت الاسلام محمد افچنگی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور در حمله تروریستی به مراسم رژه ۳۱ شهریور اهواز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین افچنگی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، این قرارگاه اعلام کرد: با حمله عناصر تروریست به مراسم رژه هفته دفاع مقدس در اهواز و تیر اندازی کور این عناصر به سمت مسئولان، مردم و رژه روندگان، حجت الاسلام و المسلمین افچنگی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور که در این مراسم حضور داشت با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام محمد افچنگی متولد سال 1356 روستار افچنگ شهرستان سبزوار بود و در یگان های مختلف قرارگاه پدافند هوایی از جمله گروه های پدافند هوایی شهرآباد، هاشم آباد، مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان و مناطق پدافند هوایی اصفهان و امیدیه خدمت کرده است.

ساعت 9 و 30 دقیقه روز گذشته (31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آغاز دفاع مقدس در اهواز چهار مزدور اقدام به تیراندازی در محوطه رژه کردند که بر اساس آخرین اخبار در اثر این حادثه 25 نفر جان باختند و حدود 60 نفر نیز مصدوم شدند.

کد خبر 417209

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha