همشهری آنلاین: رییس شورای شهر تهران با اشاره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: شهردار تهران اعلام داشته که تابع قانون است اما قانون باید به‌درستی تفسیر شود.

محسن هاشمی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري تهران، محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه رسمی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاري جلسه هم‌اندیشی اعضاي شورا با حضور شهردار تهران در صبح يكشنبه 25 شهريور ماه، گفت: جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر، هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و این هفته شهردار نیز حضور داشت.

وی با بیان این‌که افشانی گزارشی از فعالیت‌های شهرداری ارائه کرد، عنوان کرد: از جمله در مورد مسائل بانک شهر، پروژه‌های عمرانی، مذاکره با تعاونی سپاه در مورد طلب‌های شهرداری مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و همچنین برخی از اعضای شورا نیز در مورد نوع نگاه به انتصابات، مدیریت، تخصص‌ها و ... در انتصابات صحبت کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود، توضیح داد: افشانی در مورد حضورش در شهرداری تهران گفت که تابع قانون است، اما لازم است که قانون درست تفسیر شود.

کد خبر 416642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha