همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) شامگاه پنجشنبه اعلام کرد: در عملیات ویژه نیروهای امنیتی (IBO) با تروریست‌ها در وزیرستان شمالی، چهار تروریست و سه نیروی ارتش این کشور کشته شدند.

درگیری ارتش پاکستان با تروریست ها هفت کشته بر جا گذاشت

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، در خبر روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: در این عملیات تروریست‌هایی که در حمله به نیروهای امنیتی پاکستان که در ماه دسامبر و دوازدهم سپتامبر سال 2017 میلادی دست داشتند و «آفتاب پاراکای» از تروریست های مشهور کشته شدند.

ارتش پاکستان اعلام کرد: تروریست ها در این عملیات به تجهیزات فراوان نظامی، مسلح بودند و برابر نیروهای ارتش پاکستان مقاومت زیادی کردند.

منطقه قبایلی وزیرستان شمالی در نزدیکی مرز افغانستان قرار دارد، این منطقه و وزیرستان جنوبی دو فرمانداری هستند که منطقه وزیرستان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا و بر اساس برخی اخبار رسانه های پر تیراژ پاکستان، تلاش حامیان داعش در مناطق مختلف پاکستان و نزدیک مرزهای افغانستان افزایش یافته و ادغام این گروه تروریستی با «لشکر جهنگوی» و «تحریک طالبان پاکستان» سبب نگرانی کارشناسان امنیتی شده است.

کارشناسان پیش تر اعلام کرده بودند که اگرچه مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه با کاهش رو به روست، این تروریست ها از طریق فضای مجازی برای عضوگیری در پاکستان تلاش می‌کند.

کد خبر 416359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha