چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سالن های اداره کل هنرهای نمایشی آمار تماشاگران خود را تا ۱۸ شهریور ماه اعلام کردند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر که پس از جشنواره نمایشهای عروسکی با سه نمایش کار خود را آغاز کرده بود تعداد تماشاگران این سه نمایش را تا ۱۶ شهریور ماه به این شرح اعلام کرده است:

نمایش «رویای شب تابستان» به کارگردانی مریم کاظمی در ۶ اجرا میزبان ۲۲۳۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۹۸ بلیت تمام بها ، ۶۶۴ بلیت نیمبها،۵۶۱ بلیت تخفیف دار و ۵۱۵ بلیت میهمان ارائه شده است. این نمایش ۵۲۱ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال در گیشه دارد.

نمایش «مرگ و پنگوئن» به کارگردانی پیام دهکردی نیز در ۶ اجرایی که تا ۱۶ شهریور داشته میزبان ۶۲۹ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۹۱ بلیت تمام بها ، ۱۸۴ بلیت نیم بها ، ۱۰۵ بلیت تخفیف دار و ۱۴۹ بلیت میهمان ارائه شده که مبلغ گیشه‌اش را به ۱۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال رسانده است.

نمایش عند از مطالبه به کارگردانی سامان خلیلیان نیز که تا ۱۶ شهریور ماه ۴ نوبت روی صحنه رفته بوده میزبان ۱۵۳ تماشاگر شده است. برای این نمایش ۳۱ بلیت تمام بها ، ۵۶ بلیت تخفیف دار و ۶۶ بلیت میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه ۲۲ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج که در شهریور ماه میزبان نمایش عبدل میمون لات پا کوتا به کارگردانی کهبد تاراج بود در ۱۹ اجرای این اثر میزبان ۱۶۳۵ تماشاگر شده است. برای این نمایش ۶۴ بلیت تمام بها ، ۸۴۷ بلیت تخفیف دار و ۱۴۴ بلیت نیم بها و ۵۸۰ بلیت میهمان ارائه شده است. این نمایش با گیشه ۱۶۸ میلیون ریال به کار خود پایان داد.

در تالار هنر نیز دو نمایش پدرآن به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر و شاپرک ها در خیابان به کارگردانی ناصر آویژه روی صحنه بودهاند که تعداد تماشاگران هر نمایش به تفکیک اعلام شده است.

نمایش شاپرکها در خیابان به کارگردانی ناصر آویژه طی دو هفته اجرایی که در تالار هنر داشته میزبان ۸۰۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۹۸ بلیت تمام بها ، ۱۶۷ بلیت نیم بها و ۳۳۹ بلیت میهمان ارائه شده که در مجموع گیشه ۶۸ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال برای آن ثبت شده است.

نمایش پدرآن به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر نیز در این بازه زمانی میزبان ۷۱۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۶۴ بلیت تمام بها ، ۲۱۹ بلیت نیم بها و ۲۰ بلیت تخفیف دار و ۲۱۱ بلیت میهمان ارائه شده است.

گیشه این نمایش نیز ۶۹ میلیون ۹۳۰ هزار ریال ثبت شده است.

کد خبر 416255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha