دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱
۰ نفر

خبر > ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی «هنر برای صلح» با تمرکز بر موضوع محیط‌زیست و با نمایش آثار هنرمندانی از ایران و ۳۱ کشور جهان، در گالری پردیس ملت برپا شده است.

دوچرخه شماره ۹۳۹

به گزارش رسانه‌ي خبري سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران، در اين دوره از جشنواره بيش از 250 اثر در رشته‌هاي نقاشي، عکس، مجسمه، چيدمان، ويديوآرت، فيلم، تئاتر، پرفورمنس و... با موضوع‌هاي مربوط به صلح و محيط‌زيست به نمايش گذاشته مي‌شود.

اين جشنواره از 23 شهريور 1397 تا ششم مهر در پرديس ملت برگزار مي‌شود.

نشاني: خيابان ولي‌عصرعج، ابتداي بزرگ‌راه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني (نيايش)، پرديس سينمايي ملت، طبقه‌ي منفي 2

 

 

  • ساخت عروسك‌هاي قومي

هيچ مي‌داني كه در كشور ما چه عروسك‌هاي بومي متنوعي وجود دارد و چه قدر ساختن آن‌ها دوست‌داشتني است؟ به زودي موزه‌ي عروسك‌ و فرهنگ ايران، كارگاه دو روزه‌اي را از ساخت تا بازآفريني عروسك‌ها‌ي قومي ايران برگزار مي‌كند.

در اين كارگاه مي‌توانيد ساخت عروسك‌هاي قومي «دتوك بلوچي، قورجوق تركمني، دهتوگ هرمزگان» را ياد بگيريد. شايد دوست داشته باشيد با بعضي از فرهنگ‌هاي بلوچ آشنا شويد. اين كارگاه‌ پنج شنبه و جمعه، پنجم و ششم مهر برگزار مي‌شود. براي دريافت اطلاعات بيش‌تر مي‌توانيد با شماره‌ي 09360344672 تماس بگيريد.

 

 

  • براي نوشتن از كجا شروع كنيم؟

شرمين نادري، نويسنده، اين روزها براي نوجوانان كارگاه داستان‌نويسي برگزار مي‌كند. شما مي‌توانيد با مراجعه به اين كلاس‌ها با فوت و فن نوشتن آشنا شويد. براي دريافت اطلاعات بيش‌تر در اين زمينه مي‌توانيد با شماره‌ي 88944906 تماس بگيريد.

کد خبر 416179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha