همشهری آنلاین: تیم مردان کشورمان با کسب دو پیروزی برابر تیم‌های سنگاپور و کره جنوبی، و تیم بانوان ایران نیز با غلبه بر تیم‌های چین، هند و کره جنوبی مدال خود را قطعی کردند.

Inlinehockey Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم‌های ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان و آقایان کشورمان در اولین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی بر حریفان خود چیره شدند.

تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان با نتیجه ۴-۱ بر چین برتری یافت و تیم ملی اینلاین هاکی آقایان با نتیجه ۹-۰ بر سنگاپور چیره شد.

شایان ذکر است که پیروزی تیم بانوان بر چین با نتیجه پر گل ۴-۱ اولین پیروزی تیم بانوان کشورمان بر این حریف سنتی است که سال‌ها دروازه این تیم بر روی تیم ایران بسته بود و بانوان ما موفق شدند با نتیجه پرگل ۴بر ۱ از سد کشور چین برای اولین بار عبور کنند.

تیم ملی مردان ایران در دومين ديدار هم موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل کره جنوبی به برتری رسيده و ضمن راه‌یابی به مرحله دوم این مسابقات، مدال برنز خود را قطعی کند.

در مرحله دوم مسابقات، سه تیم به صورت دوره‎ای برای مشخص شدن رتبه‎های اول تا سوم با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

همچنین تیم ملی بانوان کشورمان در دومین دیدار خود توانست ۳ بر 0 هند را شکست دهد و در سومین بازی خود در رقابت‌های آسیایی نيز با نتیجه ۴ بر ٢ برابر میزبان پیروز شد.

بدین ترتیب مدال تیم ملی بانوان کشورمان قطعی شد.

در ادامه این مسابقات تیم ملی بانوان برای خوشرنگ‌تر کردن مدالش روز چهارشنبه ٢١ شهریور ماه به مصاف ژاپن مي‌رود و پس از آن روز پنجشنبه ٢٢ شهریور با چین تایپه به رقابت می‌پردازد.

 

کد خبر 416103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha