دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

تصادف مینی‌بوس با پراید حامل سوخت قاچاق حادثه غم‌انگیزی را رقم زد و در جریان آن ۳ نفر که یکی از آنها کودکی یکساله بود، جان خود را از دست دادند.

قاچاق سوخت

به گزارش همشهری، این حادثه هولناک ساعت 9:30صبح دیروز در محور ایرانشهر- سرباز رخ داد. ماجرا از این قرار بود که یک پراید با 2سرنشین که حامل سوخت قاچاق بود به‌دلیل نامعلومی از مسیر منحرف و با مینی‌بوسی که از آنجا می‌گذشت به‌شدت برخورد کرد. وجود سوخت قاچاق در پراید موجب شد در همان برخورد اول هر دو خودرو شعله‌ور شوند. با وجود این، تعداد زیادی از سرنشینان مینی‌بوس توانستند خود را نجات دهند.

لحظاتی از این حادثه می‌گذشت که گروه‌های امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند و عملیات امداد و نجات آغاز شد. دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در این‌باره گفت: به‌دنبال وقوع این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. شدت حادثه به حدی بود که 2سرنشین پراید و کودکی یکساله که از سرنشینان مینی‌بوس بود، جان خود را از دست دادند. همچنین ۲۴ نفر نیز در این حادثه مجروح شده بودند که توسط تکنیسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند. در همین حال سرهنگ ستوده، فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان هم علت این تصادف را تجاوز به چپ سواری پراید اعلام کرد.

کد خبر 416050

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha