همشهری آنلاین: آسمان برخی مناطق شمالی کشور بارانی خواهد بود و در شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

باران

به گزارش ايسنا، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ شهریور) از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در زابل خبر داد.

احد وظیفه اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی امروز (۱۹ شهریور) و فردا (۲۰ شهریور) در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی امروز (۱۹ شهریور) در ارتفاعات آذربایجان‌غربی و فردا (۲۰ شهریور) در ارتفاعات آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی رشد ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) با نفوذ جریانات شمالی ضمن کاهش نسبی دما در سواحل شمالی بارش پراکنده باران در مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: روز پنجشنبه (۲۲ شهریور) در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

وظیفه با بیان اینکه در این روز در شرق کشور و در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 416021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha