همشهری آنلاین: هوگوپوشان تهرانی در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر عنوان قهرمانی را با اقتدار به نام خود ثبت کردند، تیم کرمانشاه نایب قهرمان شد و دختران مازندران نیز بر سکوی سومی ایستادند.

Takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر با حضور 314 تکواندوکار در قالب 33 تیم از 32 استان به میزبانی هیات تکواندوي استان زنجان و در سالن 6000 نفری مجموعه انقلاب با قهرمانی تهرانی‌ها به پایان رسید تا این استان هر دو کاپ پسران و دختران را با خود به خانه ببرد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها شیردختران تهرانی با 3 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 72 امتیاز قهرمان شدند، تکواندوکاران کرمانشاه با 2 مدال طلا، 1 نقره (قرآنی)، 3 برنز و 57 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم مازندران نیز با 1 مدال طلا، 2 نقره، 1 برنز و 51 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های البرز، گیلان، اردبیل، اصفهان، آذربایجان‌شرقی و یزد به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات قرآنی کشوری نیز زهرا توسلی از استان خراسان‌ رضوی صاحب گردن‌آویز طلا شد، زینب حاجی‌مقصود از استان کرمانشاه به مدال نقره رسید و سارا جباری نیک از استان قم و زینب قربانی از استان مرکزی عنوان سومی مشترک را کسب کردند.

برترین‌های این دوره از سوی کمیته برگزاری مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داوران: زهره رضایی (بوشهر)، شهره خلج‌زاده (البرز) و مژده پزشکیان (خوزستان)

بهترین سرمربی: اعظم درستی (تهران)

بهترین سرپرست: نرگس ولی‌زادیان (ایلام)

فنی‌ترین بازیکن: سوگند پورمرات (یزد)

بازیکن پهلوان: مریم نعمتی (اردبیل)

تیم اخلاق: زنجان

 

کد خبر 415980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha