همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد اقدام‌های ترافیکی مهرماه در پایتخت از ممنوعیت تردد خودروهای حمل بار گرفته تا تصویب ساعت شناور اداره‌ها توضیح داد.

محسن پورسیدآقایی،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح يك‌شنبه 18 شهريور با حضور در صحن شورای شهر تهران با تشریح اقدام‌هاي معاونت حمل و نقل ترافیک در خصوص استقبال از مهر،‌ گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته حمل و نقل برای فراهم کردن شهر در راستا استقبال از مهر، تصویب طرح ساعت کاری شناور از 7 تا 8:30 صبح بود که این مهم در شورای اداری استانداری تصویب شد و توسط استاندار به دولت ارسال شد.

به گزارش ایسنا، محسن پورسيدآقايي با بیان این‌که بر این اساس در دو هفته اول مهرماه ساعات کار اداره‌ها از 7 صبح آغاز و تا ساعت 8:30 به صورت شناور خواهد بود، گفت: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده است که اگر کارمندی دیرتر به محل کار خود آمد بتواند در عصر ساعت کاری خود را جبران کند.

پورسیدآقایی گفت: بر این اساس مدارس ساعت 8 صبح و اصناف ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند. همچنین با همکاری پلیس راهور، تردد ناوگان پخش کالا اعم از کامیونت، وانت و ... از ساعت 6 صبح تا 9 صبح تا 11 مهرماه ممنوع است و پلیس ضمن توقف و اعمال قانون، خودروی متوقف شده را به پارکینگ ارسال می‌کند.

او گفت: ترافیک ساکن اطراف مدارس هم مدیریت می‌شود. اتوبوس، مترو و تاکسی بسیج شده‌اند تا بتوانیم آغاز سال تحصیلی خوبی داشته باشیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه گره‌های ترافیکی توسط مناطق شناسایی و راه حلی برای رفع آن اتخاذ شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ترافیک کم حجمی را در مهر ماه شاهد باشیم.

کد خبر 415851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha